مساجد باید محور مدیریت محلات باشند

دشتی با اشاره به اهمیت توجه به مشارکت مردمی و نخبگان برای تصمیم گیری های شهر و توجه به مساجد گفت: مساجد باید محور مدیریت محلات باشند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، غلامحسین دشتی رئیس شورای اسلامی شهر یزد شب گذشته در مراسم تکریم و معارفه شهردار یزد گفت: با انتخاب کمیته تخصی و مشخص کردن 9 محور فعالیت و ارائه 200 خدمت در راستای انتخاب شهردار گام برداشته شد.

 

وی افزود: در این انتخاب افراد مختلفی در استان و خارج از استان انتخاب شدند و امروز افتخار شهردار منتخب ما این است که از بین 53 نفر در خارج از استان و داخل استان انتخاب شدند.

 

رئیس شورای اسلامی شهر یزد بیان کرد: امروز جهان به تاریخ و تمدن ما احترام می گذارد که سعی کردیم برای انتخاب خدمتگذار این شهر بهترین فرد را انتخاب کنیم و ما سعی کردیم از تجربیات داخلی و خارجی نیز استفاده کنیم.

 

دشتی ادامه داد: شهردار ما به عنوان دوازدهمین عضو شورا است.

 

وی بیان کرد: نخستین رویکرد ما مشارکت جویی است و در بین عامه مردم و نخبگان این رویکرد را دنبال می کنیم و سعی داریم یزد سنتی، دینی و هویت دینی را  با روش های مدرن هویتی ارائه کنیم.

 

رئیس شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: رویکرد علمی و فناورانه در شهر و در ساخت، نگهداری و  پایداری به عنوان رویکرد دیگر ما است.

 

دشتی تصریح کرد: پایه گذار حوزه علمیه قم یک یزدی بوده است و چنین پیشنیه ای در تاریخ داریم و شهری کارآفرین با مدیریت ویژه هستیم که باید این ویژگی ها را به خوبی در جامعه ارائه کنیم.

 

وی افزود:  اگر زیرساخت های آب و انچه مربوطه به آن است در اختیار ما باشد در کوتاه ترین زمان زیرساخت ها را به اتمام میرسانیم.

 

رئیس شورای اسلامی شهر یزد بیان کرد: بحث فضای سبز و پروژه های مانده طولانی مدت را امیدواریم در کوتاه ترین زمان ممکن حل کنیم.

 

دشتی ادامه داد: بزرگترین ویژگی ما در حوزه گردشگری پیام توحید این شهر است که همه باید با مهمانپذیری خود در این مسیر گام برداریم.

 

وی بیان کرد: یزد امروز همچنان نیز ناشناخته است که باید با حرکت بزرگ در شهرشناسی در مسیر تبدیل شهرنشینی به شهرشناسی حرکت کنیم و مشکلات ما از طریق مردم حل شود.

 

رئیس شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: مساجد باید محور مدیریت محل باشند و جوانان و نوجوانان محلی باید در تشخیص نیاز و مشکلات محلات مشارکت کنند.

 

 

کد خبر 1096307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha