ارسال بیش از ۵۰۰ اثر به دوسالانه غزل منزوی

احمدخانی از برگزاری مراسم اختتامیه دو سالانه غزل حسین منزوی در ۲۴ مهرماه امسال در زنجان خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۵۰۰ اثر به این دبیرخانه ارسال شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: نخستین دوسالانه جایزه ملی غزل (حسین منزوی) در سه بخش کتاب غزل فارسی، کتاب غزل ترکی چاپ شده در فاصله زمانی سال‌های ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۸، بخش‌های شعر فارسی و ترکی (ارسال پنج اثر از هر شرکت کننده) و بخش پژوهش در حال برگزاری است.

 

محمدربیع احمدخانی با اشاره به اینکه پس از پایان مهلت ارسال آثار به جشنواره بیش از ۵۰۰ اثر در سه بخش جشنواره ارسال شد، اضافه کرد: طبق برنامه‌ریزی اختتامیه این جشنواره ملی ۲۴ مهرماه با حضور صاحب‌نظران حوزه، اساتید و همچنین برگزیدگان برگزار خواهد شد.

 

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، دبیر علمی جایزه ملی غزل، اسماعیل امینی و داوران بخش غزل فارسی محمد سلمانی، غلامرضا طریقی و بهروز یاسمی هستند.

 

احمدخانی با بیان اینکه داوران بخش ترکی سعید سلیمان‌پور و علی کریمی هستند، گفت: داوران بخش پژوهشی این جشنواره ادبی هم مهدی محبتی و قربان ولیئی هستند.

 

وی با اشاره به اینکه نامزدهای بخش ترکی و بخش پژوهشی جشنواره مشخص شده است، اضافه کرد: نامزدهای بخش فارسی جشنواره نیز تا چند روز دیگر اعلام خواهد شد.

 

یادآوری می‌شود، پیشتر نامزدهای دو بخش دیگر این جایزه اعلام شده بود که عبارتند از:

 

بخش غزل ترکی: مهدی میرزا رسول‌زاده از اردبیل، وحید طلعت از ارومیه، ملاحت نادری از خلخال، عارف ساسانی از مراغه، پرویز سودی از زنجان، بهزاد بیات‌فرد از زنجان.

 

بخش پژوهش: وحید رحمانی، میترا سادات دهقانی، علی اصغر مقنی، دنیا تورج و عاصم اسدی هستند.

 

کد خبر 1096314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha