آئین تودیع و معارفه ائمه جمعه زهکلوت برگزار شد 

امروز ۲۹ شهریور ماه آئین تودیع و معارفه ائمه جمعه بخش زهکلوت با حضور رئیس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه استان کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز ۲۹ شهریور ماه آئین تودیع و معارفه ائمه جمعه بخش زهکلوت با حضور رئیس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه استان کرمان برگزار شد.


حجت الاسلام «سید محمد جعفری»، در این آئین، ضمن یادآوری اهمیت و برکات نمازجمعه، گفت: نماز جمعه مرکز وحدت و انسجام جامعه اسلامی است.


رئیس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه استان کرمان افزود: الحمدلله نماز جمعه در شهر زهکلوت و بخش جازموریان منشأ خیرات و برکات کثیری در حوزه فرهنگی، عمرانی و اجتماعی  شده است.


وی ابراز کرد: از خدمات چهار ساله حجت الاسلام بامری تقدیر می کنم و حجت الاسلام صادقی به عنوان امام جمعه جدید جازموریان در نهاد نماز جمعه این بخش خدمت خواهد کرد.


حجت الاسلام جعفری در خاتمه، با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس، این ایام و یاد و خاطر شهدا را گرامی داشتند.


حجت الاسلام «حمید بامری»، در این آئین گفت: اکنون که به پایان ماموریت خود در این بخش رسیده ام، لازم می دانم از زحمات خالصانه و مجاهدانه همه عزیزان همراه، تقدیر و تشکر کرده و همه قصور و تقصیر، از همه مردم خوب  و صبور بخش جازموریان عفو و بخشش طلب کنم.


امام جمعه سابق زهکلوت افزود: انجام وظیفه در نظامی که میراث گرانسنگ دین، انقلاب و ولایتش، ثمره خون صدها هزار شهید است، کاری بس خطیر و حساس است که هیچکس نمی تواند مدعی انجام این وظیفه به تمامه و کماله باشد.


حجت الاسلام بامری خطاب به مردم جازموریان، ابراز کرد: طلب حلالیت از سوی این حقیر، یک سخن تشریفاتی و یک رسم اداری و دیپلماتیک نیست بلکه ما معتقدیم  کوچکترین حق الناسی را نمی توان به قیامت واگذار کرده و در آنجا حل و فصل کرد بنابراین به صورت موکد از همه مردم و مسئولین طلب حلالیت و بخشش دارم.


امام جمعه سابق زهکلوت خاطرنشان کرد: آنچه وجهه همت این حقیر بود تلاش در مسیر وحدت، همدلی و استفاده از همه ظرفیت های مادی و معنوی بخش و شهرستان در مسیر اهداف متعالی بود که در حد بضاعت محدود خود، در این مورد تلاش کردم.


وی در خاتمه عنوان کرد: ان‌شاءالله مُهر صداقت و اخلاص الهی پای تلاش حقیر خورده باشد تا ضایع نشود، محبت ها و خوبیهای شما مردم شریف، دوستان و برادران بزرگوار را هرگز از خاطر نخواهم برد و از همه شما خواهشمندم محکمتر از گذشته درهمه عرصه ها مخصوصا در اقامه پرشور نماز جمعه اهتمام ورزید.

 

گفتنی است؛ هم اکنون حجت الاسلام حمید بامری به عنوان امام جمعه شهر عنبرآباد در نهاد نماز جمعه این شهر در حال خدمت است.

کد خبر 1096487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha