با توسعه صادرات در صنعت فولاد به اشتغالزایی و کاهش نرخ بیکاری در خوزستان کمک کنیم

خلیلیان گفت: با توجه به اینکه بخش مهمی از تولیدات فولادی قابلیت صادرات دارد که امیدواریم با رفع موانع موجود و توسعه صنایع فولاد ارزش افزوده بیشتری در کشور و خوزستان ایجاد شود و بتوانیم با بهره گیری از این ظرفیت به توسعه صادرات و اشتغالزایی بپردازیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «صادق خلیلیان» ظهر امروز (دوشنبه ۲۹ شهریور) در حاشیه نشستی با مدیران شرکت‌های فولادی خوزستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه در خوزستان ظرفیت‌های زیادی در بخش‌ صنایع فولاد وجود دارد و ۱۴ شرکت بزرگ و متنوع در استان در این صنعت فعال هستند. 

 

استاندار خوزستان افزود: در مجموع خوزستان قطب دوم تولید فولاد در کشور است البته در این بخش مسائل و مشکلاتی نیز وجود دارد و ضمن اینکه روند کار آنها را بررسی کردیم و توضیحاتی در این خصوص ارائه شد.  

 

وی بیان کرد: تصمیماتی برای رفع موانع پیش روی این شرکت ها و چگونگی پشتیبانی آنها گرفته شد در عین‌حال در این جلسه طرح‌های توسعه ای که باید توسط شرکت‌های فولاد دنبال شود و بتوانند این ظرفیت در استان را شکوفا کنند مورد توجه قرار داده شد. 

 

خلیلیان ابراز امیدواری کرد: با توجه به اینکه بخش مهمی از تولیدات فولادی قابلیت صادرات دارد امیدواریم با رفع موانع موجود و توسعه صنایع فولاد ارزش افزوده بیشتری در کشور و خوزستان ایجاد شود و بتوانیم با بهره گیری از این ظرفیت به توسعه صادرات بپردازیم و در عین حال به ایجاد اشتغال بیشتر در استان و کاهش نرخ بیکاری کمک شود.

 

کد خبر 1096629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha