گلزار شهدای فرخشهر به مناسبت هفته دفاع مقدس غبارروبی شد

به مناسبت هفته دفاع مقدس، گلزار شهدای شهر فرخشهر با حضور اعضای کانون فرهنگی هنری آیت الله کاشانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی غبارروبی و گلباران شد.

«مهدی شاه قلیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، گلزار شهدای شهر فرخشهر با حضور اعضای کانون فرهنگی هنری آیت الله کاشانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی غبارروبی و گلباران شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری آیت الله کاشانی مسجد آیت الله کاشانی شهر فرخشهر ادامه داد: اعضای این کانون در این آئین ضمن غبارروبی و عطرافشانی، با نثار شاخه‌های گل به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

 

وی ابراز کرد: اعضای کانون فرهنگی هنری آیت الله کاشانی با قرائت فاتحه یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند و یکبار دیگر با آر مان ‌های امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهدای والا مقام تجدید پیمان کردند.

 

وی افزود: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس چنان حماسه‌ای آفریدند که اقتدار و عظمت کنونی ایران اسلامی مرهون رشادت‌ها و جانفشانی‌های آنان است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری آیت الله کاشانی مسجد آیت الله کاشانی شهر فرخشهر ادامه داد: شهدا ایثار و از خود گذشتن را با نثار جان خویش در راه حق و حقیقت تفسیر کردند و امروز وظیفه ما زنده نگاه‌داشتن این ارزش‌ها است.

 

وی ابراز کرد: نقش شهادت نقشی تاثیرگذار است و مرور معارف دفاع مقدس، مرور ارزش‌های والای انسانی و دینی است و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا بر همه ما واجب است و باید به دور از هرگونه تعارف و برنامه ظاهری واقعیت نقش شهدا و ایثارگران را پررنگ کنیم.

 

شاه قلیان با اشاره به اینکه آزادگان در راستای اهداف بلند خویش تا پای جان ایستادگی کردند، گفت: شهدا، جانبازان و آزادگان تاریخ عملی و عینی ایثار به شمار می‌روند و می‌توانند گویای تاریخ شفاهی دفاع مقدس را انتقال دهند.

 

کد خبر 1096953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha