دستگیری ۵۰۰ زائر غیر مجاز در نقطه صفر مرزی/ مرز مهران بسته است

کاکی با بیان اینکه مرز مهران همچنان بسته و هرگونه تردد به سوی عتبات عالیات ممنوع است، گفت: احتمالا ۷۰ درصد زوار اربعین حسینی از مرز مهران وارد کشور شوند.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، فرماندار مهران، ظهر امروز(۳۰ شهریور) در نشست ستاد اربعین استان در پایانه مرزی مهران، اظهار کرد: با توجه به اینکه اینکه تا بازگشت زائران از عتبات عالیات و ورود آنان به مرز فرصتی اندکی باقیمانده است، همه دستگاه های مرتبط با اربعین باید آمادگی لازم را داشته باشند.

 

«مجید کاکی» گفت: مرز مهران همچنان بسته و هرگونه تردد به سوی عتبات عالیات ممنوع است و در مبادی های ورودی مهران تمامی ترددها کنترل خواهد شد و در صورت مشاهده، زوار عودت داده می شوند.


فرماندار مهران در خصوص تمهیدات برگشت زائران از عتبات عالیات نیز، یادآور شد: در برگشت زائران تنها امکانات اولیه نظیر آب آشامیدنی و خودرو در اختیار آنان قرار می گیرد و این عزیزان به صورت مستقیم از مرز به سمت مقاصد خود راهی خواهند شد.

 

وی با بیان اینکه احتمالا  ۷۰ درصد زوار اربعین حسینی از مرز مهران وارد کشور شوند، گفت:  تامین اتوبوس برای جابه‌جایی زوار باید توجه قرار گیرد تا شاهد مشکل جابه‌جایی و ازدحام زوار در مرز مهران نباشیم.

 

کاکی بیان کرد:  ۵۰۰زائر غیر مجاز در نقطه صفر مرزی دستگیر و تحویل مراجع قضایی  شدند  و ۷۰۰نفر در وردی شهر مهران برگشت داده شده است.

فرماندار مهران خاطرنشان کرد: انتظار می رود در مبادی وردی شهرهای منتهی به مهران از ورود زائران جلوگیری شود.

کد خبر 1096995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha