نهمین رزمایش کمک های مومنانه کلید می خورد

هزار بسته گوشت قرباني اهدايي موسسه حضرت خديجه (سلام الله عليها) شهر قم در آستانه اربعین حضرت سیدالشهدا (علیه السلام) در قالب نهمین رزمایش کمک های مومنانه به دست نيازمندان می رسد.

«هاشم شیرازیان» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: با همراهی فعالان فهما، در سراسر استان نهمین رزمایش کمک های مومنانه  با دستگیری از یک هزار خانواده نیازمند  در مناطق مختلف شهری و روستای  انجام می گیرد.

 

وی افزود: این بسته های همدلی حاوی گوشت قربانی نذری ویژه طرح قربانی ماه صفر و ایام اربعین حسینی است که از سوی موسسه خیریه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) شهر قم و خیرین برنامه تلوزیونی «سمت خدا» تهیه شده و به صورت ماهانه به استان های مختلف ارسال می شود.

 

وی اعلام کرد: در خراسان شمالی نیز با مشارکت کانون های رابط در شهرستان های مختلف استان بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

 

شیرازیان بیان کرد: رابطان  کانون های مساجد در شهرستان ها و نقاط مختلف استان با شناسایی خانواده های نیازمند و معرفی آنها، در این کار خداپسندانه و خیرخواهانه سهیم می شوند و این بسته های همدلی را به دست افراد شناسایی شده می رسانند.

 

مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی افزود: 19 کانون فرهنگی و هنری در مساجد نقاط مختلف شهری و روستایی استان به عنوان کانون رابط  کانون ها در این امر همدلانه مشارکت دارند.

 

شیرازیان اعلام کرد: پیش از این و در مراحل قبل رزمایش که از ابتدای سال گذشته آغاز شده، طی کمک مؤمنانه و در قالب این طرح همدلی، بیش از 9 هزار و 600 هزار خانواده از بسته های گوشت نذری خیرخواهانه بهره مند شدند.

 

وی برگزاری برنامه ها و مسابقات فرهنگی به صورت مجازی و نیز اجرای دو وبینار مجازی ویژه اربعین حسینی با حضور اساتید مطرح  حوزه و دانشگاه، تکریم مادران شهدا درقاب سه شنبه های تکریم و طرح ملی شکوه مادری، تقدیر از فعالان فهما و نشست های هم اندیشی با حضور فعالان کانون ها به عنوان مدافعان فرهنگ مسجد و مروج ارزش های دینی را از اهم برنامه های هفته دفاع مقدس  نام برد.

 

 

کد خبر 1097178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha