تبلیغات اسلامی خادم  فعالان حوزه فرهنگی است/ فرهنگ در سازمان تبلیغات اسلامی باید اربعینی باشد

حجت الاسلام قمی با بیان اینکه فرهنگ اربعین صرف تعظیم شعائر دینی نیست و همه آن خدمت بی منت است، گفت: در سازمان تبلیغات اسلامی باید فرهنگ، اربعینی باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، صبح امروز(۳۱ شهریور) در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل سابق و جدید تبلیغات اسلامی استان ایلام در سالن همایش های فنی و حرفه ای شهر ایلام، اظهار کرد: همه ما مرهون مجاهدت ها و فداکاری های رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس و شهدای عزیز به ویژه مردم مقاوم و سلحشور استان ایلام هستیم.

 

حجت الاسلام« محمد قمی» با بیان اینکه ما در حوزه سازمان تبلیغات اسلامی کار را جدی گرفته ایم، یادآور شد:  تمام تلاش خود را برای اینکه شرمنده  و روسیاه شهدا و خانواده های شهدا نباشیم، به کار گرفته ایم، شهدا برترین مبلیغن هستند، ما خادم هر کسی که در حوزه تبلیغ و فرهنگ قدم بر می دارد، هستیم و این خدمت را که به آن می بالیم، جدی گرفته ایم.

 

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم که به لحاظ فرهنگی، خادم و کمکی برای تقویت استان ایلام باشیم، افزود: قلبی، واقعی و خالصانه از زحمات جناب حجت الاسلام فتاحی، مدیرکل سابق که حدود ۷ سال در استان ایلام منشا فایده بودند، تقدیر می شود و امید است که منشا خدمات افزون تر باشند.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ابراز کرد: توان استان ایلام در حوزه فرهنگی و دینی که توان کمی نیست، باید افزوده شود و  مدیرکل جدید از جمله کسانی است که  می تواند برای تقویت بنیه دینی و فرهنگی استان برای جذب حمایت ها و ارائه برنامه های بهتر موثر باشد و البته ایشان هم کار سختی در استان دارند.

 

حجت الاسلام قمی با بیان اینکه سطح توقعات از سازمان تبلیغات در استان ایلام بیشتر می شود، تصریح کرد: لازم است از همراهی عالمان مجاهد و دغدغه مندان فکور و توانمند استان و همت جمعی برای رقم زدن اتفاقات و رویدادهای بزرگ در استان استفاده شود و متعهدیم که در این مسیر قدرتمندانه و موثر گام برداریم و بر این عهد، متعهد و پایدار خواهیم ماند.

 

وی با بیان اینکه برای زنده ماندن فرهنگ اربعین در طول تاریخ بسیاری به فیض شهادت نائل شده اند، افزود:  مردم استان ایلام سال ها مجاهدت و ایستادگی کردند و امروز به برکت این مجاهدت ها،  از برکت تردد زوار اربعین حسینی بهره مند هستند و خادم زوار اربعین حسینی هستند.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه در سازمان تبلیغات اسلامی باید فرهنگ، اربعینی باشد، ابراز کرد: فرهنگ اربعین صرف تعظیم شعائر دینی نیست و همه آن خدمت و آن هم خدمت بی منت است که امید است ثمره  این خدمت بیش از پیش به محرومان برسد.

کد خبر 1097359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha