دفاع مقدس دانشگاهی برای تربیت نسل آینده ایران اسلامی است

قالیباف تقارن هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید را تقارنی مبارک خواند و گفت: دفاع مقدس و مدارس دانشگاه و سنگرهای تربیت نسل جدید ایران اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «محمد باقر قالیباف» امروز (پنج شنبه،۱ مهر) در آیین زنگ مهر مدرسه دخترانه ابتدایی حضرت رقیه(س) رشت اظهار داشت: امروز روز بسیار مبارکی برای دانش‌آموزان کشورمان محسوب می‌شود و امیدوارم همه ما بتوانیم خدمت‌گذار خوبی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دانش‌آموزان دختر و پسر که امروز عملا ورود به مدرسه و سال تحصیلی جدید را آغاز کرده‌اند، در حقیقت آینده سازان کشورمان هستند و نقش مهمی در آینده کشور، ایران عزیزمان و انقلاب اسلامی دارند.

 

قالیباف با بیان اینکه گیلان استانی ولایتمدار و شهیدپرور است حضور خود در این استان را آن هم در هفته بزرگداشت دفاع مقدس توفیقی بزرگ خواند و تصریح کرد: بسیاری از جوانان و مردم کشورمان در دوران دفاع مقدس برای امنیت کشورمان با دشمن جنگیدند و به شهادت رسیدند.

 

وی با تاکید بر اینکه تقارن هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید تقارنی مبارک محسوب می‌شود اضافه کرد: جبهه‌های جنگ در آن دوران و مدارس در زمان کنونی برای تربیت نسل جامعه به مثابه دانشگاه عمل می‌کنند و هر دو حوزه نقش مهمی در تضمین آینده کشور داشته و دارند.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دفاع مقدس و مدارس سنگرهای تربیت نسل جدید ایران اسلامی هستند خاطرنشان کرد: در همین جا به یکایک اولیاء دانش‌آموزان و به معلمان حاضر در این مراسم سلام عرض می‌کنم و امیدوارم روزهای خوب و خوشی را در کنار فرزندان دلبند خود در سال تحصیلی پیش رو داشته باشند.


 

کد خبر 1097630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha