سامانه گرمسیری ۱۸هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان را مشروب می کند

استاندار ایلام گفت: با تکمیل سامانه گرمسیری در این استان ۱۸ هزار هکتار اراضی کشاورزی استان را مشروب می کند که این طرح فرصت شغلی شش هزار نفر را بدنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «محمد نوذری» در حاشیه آئین استقبال از رییس جمهوری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به اهمیت این طرح که تحول گسترده‌ای در کشاورزی استان و اقتصاد ملی ایجاد خواهد کرد، بازدید و بررسی آن در سفر امروز رییس‌جمهوری مطرح خواهد شد.

 

وی پایدار کردن مرزها به عنوان یکی از طرح‌های مورد تاکید مقام معظم رهبری و بررسی تسریع روند بهره‌برداری از میادین مشترک نفتی در مرز مهران را از دیگر مسایل مطرح شده استان در سفر امروز رییس جمهوری عنوان کرد.

 

نوذری دیدار با مردم، نخبگان، روشنفکران و اصحاب رسانه و گروه‌های مختلف را از جمله برنامه‌های سفر امروز رییس جمهوری به ایلام اعلام کرد و یادآور شد: اولویت‌های اساسی استان در نشست امروز مطرح می‌شود که با تحقق آنها گام مهمی در توسعه و اشتغالزایی استان برداشته خواهد شد.

 

استاندار ایلام گفت: مجموع مسایل و مشکلات استان در حوزه‌های مختلف اعم از گردشگری، کشاورزی، نفت و گاز، راه و طرح‌های اربعین در شورای اداری امروز با حضور رئیس جمهوری تشریح خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: در سفر امروز رییس جمهوری هیچ طرحی افتتاح نخواهد شد   .

 

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: رئیس جمهور در این سفر از طرح‌های عمرانی، گرمسیری، کشاورزی و پروژه‌های نفت و گاز و اربعین  بازدید خواهند کرد.

 

کد خبر 1097870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha