سال تحصیلی مدرسه علمیه حضرت زینب (س) دهدشت آغاز شد

آیین آغاز سال تحصیلی جدید مدرسه علمیه حضرت زینب (س) دهدشت با حضور امام جمعه این شهر و مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، آیین آغاز سال تحصیلی جدید مدرسه علمیه حضرت زینب (س) دهدشت با حضور حجت الاسلام علی وحدانی فر امام جمعه دهدشت و حجت الاسلام محمد جواد جعفری مهر مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

 

«علی وحدانی‌فر» در این مراسم با بزرگداشت یاد و خاطره شهدا گفت: امنیت ما به برکت دفاع مقدس حاصل شده است؛ و مدرسه علمیه خواهران دهدشت از مدارس موفق کشور است که باید طلبه های در طراز انقلاب تربیت و پرورش دهند.

 

مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این مراسم با بیان اینکه موفقیت هر انسان در هر زمینه ای در گرو تلاش و کوشش اوست، اظهار کرد: خداوند وعده داده که به این تلاش برکت و مزد دهد و همکاری، همفکری در مجموعه حوزه برای موفقیت طلاب ضرورت دارد. 

 

«محمد جواد جعفری مهر»، به تبیین انتظارات از اولیای طلاب پرداخت و به طلاب توصیه کرد که قدردان جوانی خود باشند، از فضا و امکانات موجود استفاده بهینه داشته باشند و نظم و برنامه را سرلوحه کار قرار دهند. 

 

وی  افزود: در صورت مطلوب شدن شرایط، ۱۰۰طلبه خوابگاهی در این مدرسه مستقر خواهند شد. 

 

مدیر مدرسه علمیه خواهران دهدشت نیز ضمن تشریح شرایط خوابگاه و وضعیت آموزشی مدرسه، گفت: دریافت واکسن و رعایت دستورالعمل های بهداشتی مورد تاکید قرار دارد و با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان از طلاب تست کرونا گرفته می شود.

 

کد خبر 1098060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha