برپایی نمایشگاه عکس به مناسبت گرامیداشت چهل و یکمین هفته دفاع مقدس در قرچک

خادمیاران کانون ایثار و شهادت کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک، به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، به غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای این شهرستان و برپایی نمایشگاه عکس شهدا در مسجد امام رضا (ع) قرچک و توزیع غذای گرم بین کارتن خوابهای این منطقه پرداختند.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک به مناسبت آغاز چهل و یکمین هفته دفاع مقدس به همراه مجید بیرامی، ریاست کانون خدمت رضوی قرچک، در گلزار شهدای این شهرستان حاضر و به غبارروبی، عطرافشانی و گلباران مزار شهدا و به گرامیداشت یاد و نام شهدا پرداختند.

همچنین در خدمتی دیگر، خادمیاران کانون ایثار و شهادت این شهرستان، نمایشگاه عکس شهدا در مسجد امام رضا (ع) شهرستان قرچک برگزار کردند. در این نمایشگاه که در مسجد امام رضا (ع) این شهرستان برپا شد، چندین قطعه عکس و پرتره شهدای والامقام با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و به منظور حفظ ارزش های انقلاب و گرامیداشت حماسه سازان دفاع مقدس در معرض دید عموم گذاشته شد. گفتنی است شهرستان قرچک، بیش از ۳۵۰ شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

در خدمتی دیگر در طرح چهارشنبه های امام رضایی، خادمیاران کانون خدمت رضوی قرچک مورخ ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۰، اقدام به توزیع ۳۲ پرس عدس پلو گرم بین کارتن خواب های این شهرستان نمودند که برای این برنامه حدود ۴۰۰ هزار تومان هزینه شد.

کد خبر 1098163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha