جنگ تحمیلی زمینه تثبیت انقلاب اسلامی شد

سردار حسینی مطلق با اشاره به اینکه تقارن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس را می توان یک ظرفیت مهم و اساسی تلقی کرد گفت: جنگ تحمیلی زمینه تثبیت انقلاب اسلامی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سردار سرتیپ پاسدار بهرام حسینی مطلق» طی آیین رسمی آغاز سال تحصیلی سال جاری که شنبه 3 مهر در مدرسه شاهد شهیدان نیک نژاد آموزش و پرورش ناحیه سه کرج برگزار شد گفت: جنگ تحمیلی زمینه تثبیت انقلاب اسلامی شد.

 

رییس اداره امنیت عملیاتی ستاد کل نیروهای مسلح افزود: تقارن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس را می توان یک ظرفیت مهم و اساسی تلقی کرد.  

 

وی با اشاره اهمیت حرکت اربعین حسینی به عنوان قدرت نمایی توان اسلام و شیعه اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره) با مدیریت الهی و آگاهانه خویش انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رسانه و زمینه تعالی آرمان های دینی و ایمانی در کشور شد.

 

به گفته وی، انقلاب اسلامی حرکتی جریان بخش است که در جریان خود جوان هایی را تربیت کرد که برای انقلاب با توان ایستادند.

 

وی بیان کرد: دفاع مقدس در طول هشت سال جنگ تحمیلی زمینه تثبیت انقلاب اسلامی و معرفی ارزش های یک ملت بود که در جنگی نابرابر رقم خورد.

 

وی ادامه داد: ایران اسلامی در جریان انقلاب اسلامی با توان بازدارندگی و بیان اقتدار و مهارت ها و امکانات نشان داد که با باورهای ایمانی و الهی در عرصه جهانی حرف برای گفتن دارد.

 

حسینی مطلق عنوان کرد: ایران در سال های ابتدای انقلاب قدرت بازدارندگی نداشت و استراتژی جنگ به دست نیروهای آمریکایی بود، زمانی که مستشاران نظامی آمریکایی با افتضاح از ایران خارج شدند آن توهم بادکنکی قدرت آمریکایی ها از بین رفت.

 

 

کد خبر 1098352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha