توزیع ۵۰۰ بسته کمک معیشتی در اجرای طرح شمیم حسینی در لاهیجان

صفایی اعلام کرد: ۵۰۰ بسته کمک معیشتی در اجرای طرح شمیم حسینی در لاهیجان توزیع شد.

«محمد صفایی» در حاشیه اجاری طرح شمیم حسینی در امامزادگان برفجان سیاهکل گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از لاهیجان، گفت: ۵۰۰ بسته کمک معیشتی از محل عواید موقوفات شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل تهیه شده است.

 

رئیس اداره اوقاف شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل با بیان اینکه برای تهیه این بسته‌های کمک معیشتی ۲۵۰ میلیون تومان از محل عواید موقوفات هزینه شده است، افزود: جامعه هدف این طرح از قبل شناسایی شده و به کمک مراکز افق بقاع متبرکه شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

 

 وی اعلام کرد: با توجه به پیک پنجم کرونا و همه گیری جامعه از جمله شهرستان‌های لاهیجان وسیاهکل و نبود شرایط برای برگزاری مراسم مذهبی، ظرفیت هیئت های مذهبی برای اجرای طرح نذر نفس سوق داده شد.

 

صفایی خاطرنشان ساخت: در قالب این پویش، با کمک خیرین و هیئت های مذهبی، ۳۰۰ میلیون تومان برای تهیه کپسول های اکسیژن به بیمارستان‌های لاهیجان و سیاهکل کمک شد.  

 

وی گفت: اداره اوقاف لاهیجان از ابتدای مبارزه با کرونا در کنار مردم و کادر درمان بوده و با جهت دهی به کمک های خیرین در رفع نیازمندی ناشی از کرونا در دو شهرستان لاهیجان و سیاهکل خدمت کرده است.

 

رئیس اداره اوقاف شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل اظهار کرد: به همت اداره اوقاف لاهیجان در سال گذشته یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش هشت میلیارد ریال بین نیازمندان لاهیجان و سیاهکل توزیع شد.

 

کد خبر 1098427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha