خدا خریدار شهدا است/ آب و برق گلزار شهدای علاءالدینی باید تامین شود

حجت الاسلام میثم تارم گفت: خدا خریدار شهدا است و شهدا جان خود را با خدا معامله کرده و در ازای آن سعادت و هم نشینی با اولیا الله در بهشت را گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، شامگاه امشب ۳ مهرماه هم زمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، سومین یادواره شهدای روستای علاءالدینی برگزار شد.


حجت الاسلام «میثم تارم» در این یادواره، گفت: خدا خریدار شهدا است و شهدا جان خود را با خدا معامله کرده و در ازای آن سعادت و هم نشینی با اولیا الله در بهشت را گرفته‌اند.


امام جمعه جیرفت افزود: خداوند شهدا را قبل از شهادت انتخاب می‌کند و از این رو تا کسی شهید نشود به مقام شهادت نمی‌رسد.

وی با اشاره به جایگاه والای رزمندگان اسلام، بیان کرد: رزمندگان اسلام، جانبازان و آزادگان سرافراز همگی انتخاب شدگان از سوی خداوند هستند.



حجت الاسلام تارم با تاکید بر ساماندهی گلزار شهدای روستای علاءالدینی، ابراز کرد: آب و برق گلزار شهدای علاءالدینی باید با پیگیری متولیان تامین شود.


امام جمعه جیرفت اظهار کرد: درمانگاه علاءالدینی یکی از شاخصه های هویتی این روستا است که به این نام شناخته می‌شده و باید احیا شود.


وی ضمن ابراز تاسف، خاطرنشان کرد: تعطیلی این درمانگاه زیبنده نظام جمهوری اسلامی ایران و مسؤولان مربوطه نیست چرا که پیش از انقلاب دارای درمانگاه بوده و نباید زمینه سوء ‌استفاده و قیاس‌های ناصواب را فراهم آورد.


حجت الاسلام تارم تصریح کرد: دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کاملا مشهود است و مردم آن را در زندگی خود احساس می‌کنند.


وی در خاتمه عنوان کرد: امروزه گرانی و تورم بر جامعه سایه افکنده که در دولت سابق به اوج خود رسید و به بهانه‌های واهی از اقدام انقلابی سر باز زده می‌شد که واردات گسترده واکسن و پیوستن ایران به پیمان شانگهای در روزهای اولیه دولت جدید نمونه‌ای بارزی از عزم دولتمردان جدید برای دگرگونی‌ شرایط است.


گفتنی است؛ روستای علاءالدینی شهرستان جیرفت ۸ شهید والامقام را به نظام جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده است.

کد خبر 1098540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha