برگزاری ویژه برنامه اربعین حسینی(ع) در مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار

وحدانی از برگزاری ویژه برنامه اربعین حسینی(ع) در مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار خبر داد.

«سودابه وحدانی» در گفت‌وو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی اظهار کرد: مراسم عزاداری و سوگواری اربعین حسینی در مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار افزود: چاپ زیارت اربعین و توزیع در برنامه، قرائت زیارت اربعین در روز اربعین و هدیه به ۷۲ شهید کربلا و شهدای دفاع مقدس در جوار مزار دو شهید گمنام واقع در شاندرمن و اجرای تعزیه از مهمترین برنامه‌های این کانون در شب و روز اربعین حسینی(ع) است.

 

وی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با ایام اربعین سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) گفت: دفاع مقدس ما تداوم مکتب سیدالشهدا(ع) بوده و هست زیرا نقش آفرینان عرصه دفاع مقدس تربیت یافتگان مکتب عاشورا بودند.

 

وحدانی تصریح کرد: محرم و صفر، عمیق ترین، اثرگذارترین و ریشه دارترین موضوع فرهنگی اسلام است و باید به فلسفه و اهداف نهضت سیدالشهدا(ع) بیش از پیش توجه شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار خاطرنشان کرد: شور و عشق حسینی سالیان طولانی است که با روح و جان مردم عجین شده است و شعله ای است که هرگز خاموش نخواهد شد، امیدواریم هر کدام بتوانیم به سهم خود نقشی در زنده نگه داشتن اربعین امام حسین(ع) داشته باشیم.

کد خبر 1098687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha