محاکم قضایی ما صالحه هستند

امام جمعه شهرستان دهلران گفت: قضاوت یک امر بسیار مهم است و محاکم قضایی ما صالحه هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام،  حجت الاسلام « سید محسن موسوی» در جلسه تودیع و معارفه دادستان جدید دهلران گفت: دادستان به عنوان مد عی العموم نقش  بسیار مهمی دارد چرا که حقوق عامه بر عهده وی است.

 

 وی به تشریح حقوق عامه توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: ایشان به خوبی حقوق عامه را تشریح کردند که فرمایش رهبری در بحث حقوق عامه باید در راس برنامه های دستگاه قضا باشد.

 

 امام جمعه دهلران بیان کرد: شرکت های فراوان کارگری در شهرستان دهلران وجود دارد که شاهد عدم استفاده از توان نیروهای بومی در آنها هستیم و باید مسئولان در این راستا برابر  قانون به صورت جدی ورود کنند.

 

 وی به کمیته جذب نیرو در شهرستان دهلران اشاره کرد و گفت: باید نظارت جدی بر کمیته جذب نیرو در شهرستان دهلران باشد تا شاهد تضعیف حقوق افراد برای اشتغال در شهرستان نباشیم.

 

 موسوی افزود: نبود قاضی تعزیرات در شهرستان به صورت مستمر سبب شده که شاهد تخلفات و گرانی اجناس در شهرستان باشیم  که این امر باعث رنجش مردم شده است لذا باید شرایط فراهم شود که قاضی تعزیرات  به صورت مستمر در دهلران استقرار پیدا کند.

 

وی گفت: خوشبختانه امنیت در شهرستان قابل قبول است که این امنیت نشان از اشراف کامل نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی شهرستان است.

 

امام جمعه دهلران به موضوع عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: در بحث عفاف وحجاب  باید همه دستگاه پای کار باشند.

 

کد خبر 1098935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha