بچه های مسجد کانون شهید جعفرخانی به پویش قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه پیوستند

حبیبی گفت: یکی از فعالیت های کانون در راستای بزرگداشت مقام شامخ امام سجاد (ع)، پیوستن بچه های مسجد کانون فرهنگی هنری شهید جعفرخانی به پویش قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه می باشد.

جعفر حبیبی مدیر کانون فرهنگی هنری شهید جعفرخانی در گفت و گو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان گفت: یکی از فعالیت های کانون در راستای مقام شامخ امام سجاد (ع)، پیوستن بچه های مسجدی به پویش قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه می باشد.

وی بیان کرد: این پویش هم زمان با شب شهادت امام سجاد (ع) شروع وتا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت و بر همین اساس هر شب دعای هفتم صحیفه سجادیه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء قرائت شده و از بلندگوهای مسجد نیز پخش می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید جعفرخانی صحیفه سجادیه را میراثی گرانبها قلمداد کرد و افزود: صحیفه سجادیه یکی از ارزشمندترین کتاب هایی است که باید مطالعه آن مورد توجه قرار گیرد چرا که قطعا بهره مندی از دعاها و مضامین آنها، آثار و برکات فراوانی برای ما بهمراه دارد.

حبیبی ابراز کرد: این مهم را می توان از بیانات حکیمانه مقام معظم رهبری مبنی بر قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه برای دفع بلای کرونا، دریافت.

وی اظهار کرد: هدف از اجرای پویش قرائت دعای صحیفه سجادیه، آشنایی و انس نمازگزاران با این کتاب ارزشمند و ترویج معارف آن است.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید جعفری خانی یادآور شد: یکی دیگر از برنامه های بزرگداشت مقام شامخ امام سجاد (ع)، برگزاری مراسم عزاداری همراه با سخنرانی و نوحه خوانی می باشد که تا پایان ماه صفر صورت می گیرد.

وی در خاتمه عنوان کرد: در ایام اربعین حسینی نیز با تاسی از سیره اهل بیت در یاری رساندن به فقرا و نیازمندان، طرح اطعام نیازمندان با جلب کمک های خیرین اجرا شد.

کد خبر 1099456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha