بهره مندی ۱۰۰ دختر وپسر نوجوان از کلاس های قرآنی

تقی خانی گفت: ۱۰۰ دختر و پسر نوجوان در ایام تابستان از کلاس‌های آموزشی قرآن کریم این کانون فرهنگی بهره‌مند شدند.

محمد تقی خانی مدیر کانون فرهنگی هنری اسراء در گفت و گو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان اظهار کرد: این کانون فرهنگی به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان عضو کانون از ابتدای تیرماه امسال اقدلم به برگزاری کلاس‌های آموزشی قرآن کریم کرد.

وی با اشاره به اینکه این کلاس‌ها به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با استفاده از ظرفیت مسجد برگزار شد،افزود: برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن کریم با حضور ۱۰۰ نفر از دختران و پسران نوجوان عضو کانون برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری اسراء بیان کرد: کلاس‌ها در هفته سه روز و با حضور 45 دختر و ۵۵ پسر نوجوان در سه نوبت برگزار می‌شد.

تقی خانی اعلام کرد: آموزش حفظ و روخوانی قرآن کریم از جمله فعالیت‌های قرآنی این کانون فرهنگی بود که در محل کانون و مسجد انجام گرفت.

وی اضافه کرد: علاوه بر برگزاری کلاس‌های آموزشی قرآن کریم این کانون فرهنگی هنری با همکاری خیرین و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اقدام به تهیه کیف، کفش و لوازم‌التحریر برای نوجوانان عضو این کانون فرهنگی کرد.

مدیر کانون فرهنگی هنری اسراء خاطر نشان کرد: 25 جفت کفش و 45 بسته کیف و لوازم‌التحریر برای بچه‌های مسجدی تهیه و در اختیار آنها قرار گرفت.

تقی خانی در پایان با قدردانی از خیرین،کمک به نوجوانان نیازمند را زمینه‌ساز ایجاد انگیزه و امید برای ادامه تحصیل در آنها برشمرد.

کد خبر 1099559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha