سرعت اجرای واکسیناسیون از برنامه های مهم دانشگاه علوم پزشکی است

کیانی گفت:تعالی بخشی کیفیت خدمات و گسترش و سرعت اجرای برنامه واکسیناسیون به عنوان استراتژی اصلی به منظور مهار و پیشگیری از موج کرونا و پرداختن به مشکلات کادر بهداشت و درمان را از برنامه های مهم این دانشگاه برشمرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمدعلی کیانی» امروز(۶ مهر) در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد ضمن تسلیت ایام سوگواری دهه پایانی ماه صفر، گرامیداشت هفته دفاع مقدس و شهدای دوران دفاع مقدس و مدافع حرم و مدافع سلامت اظهار کرد: شرایط موجود در بهداشت و درمان شرایط بسیار خاص، حساس و خطیری است و با توجه به اهمیتی که موضوع کرونا در مدت ۲۰ ماه اخیر بر وضعیت بهداشت و درمان کشور به وجود آورده نیازمند یک مدیریت چند وجهی و بر اساس استفاده از تمامی ظرفیت های ملی و استانی هستیم.

 

رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی مشهد تعالی بخشی کیفیت خدمات و گسترش و سرعت اجرای برنامه واکسیناسیون به عنوان استراتژی اصلی به منظور مهار و پیشگیری از موج کرونا و پرداختن به مشکلات کادر بهداشت و درمان را از دیگر برنامه های مهم این دانشگاه برشمرد.

 

وی با بیان اینکه اعتلای شأن و جایگاه اعضای هیئت علمی، پرسنل، دانشجویان و استفاده از نقطه نظرات تمامی کسانی که دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و توسعه آموزش، پژوهش و مسائل مرتبط با دانشگاه هستند یکی از اولویت های کاری محسوب می شود، تصریح کرد: ارتقاء جایگاه معاونت ها، بر اساس برنامه های استراتژی های برنامه محور و استفاده از الگوهای صحیح نیز از مهمترین موضوعاتی است که به آن پرداخته خواهد شد.

 

کیانی با بیان اینکه در حال حاضر در برخی از حوزه ها دانشگاه علوم پزشکی مشهد در قطب شمال شرق کشور و حتی کل کشور سرآمد است اما هنوز جای کار در این حوزه وجود دارد، اظهار کرد: حرکت به سمت قطب علمی شمال شرق کشور از دیگر برنامه های مهم این دانشگاه محسوب می شود.

 

رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی مشهد اجرای پژوهش های جامعه نگر، تقویت زیر ساخت های دانشگاه با توجه به شرایط و مقدورات ممکن، ساماندهی انضباط مالی واحدهای دانشگاه و همکاری با سایر سازمان ها و نهادها به ویژه استانداری، فرمانداری و شهرداری را از دیگر اولویت های کاری خود برشمرد.

کد خبر 1099718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha