اجرای «نذر آب» در کانون «منتظران نور» جهرم

نیکجو از اجرای «نذر آب» به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» ویژه پیاده روی ۲۸ صفر خبر داد.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم در راستای برگزاری پیاده روی سالروز شهادت امام رضا (ع) در روز 28 اربعین اقدام به برپایی موکب می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم افزود: این موکب قرار است در مسیر برنامه پیاده روی برپا و به شرکت کنندگان این مراسم ارائه خدمات کند.

 

وی بیان کرد: در این راستا و به همت بچه های مسجد در این کانون فرهنگی و هنری، طرح «نذر آب» به اجرا در آمده و فراخوان آن اعلام شده است.

 

نیکجو عنوان کرد: این طرح ویژه پذیرایی از موکب کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» و توزیع در میان شرکت کنندگان در مراسم پیاده روی بوده که قرار است در سالروز شهادت امام رضا (ع) برگزار شود.

 

وی خاطرنشان کرد: در این موکب پذیرایی به صورت توزیع آب معدنی و ساندویچ فلافل به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» انجام می شود.

 

مدیرکانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» از خیران، نیکوکاران، اهالی مسجد و اصحاب کانون خواست تا با مشارکت در تامین هزینه خرید آب معدنی در طرح «نذر آب» شرکت کرده و در ثواب آن سهیم شوند.

 

نیکجو خاطرنشان کرد: آیین پیاده روی در سالروز شهادت امام رضا (ع)، هر ساله از آستان مطهر امامزاده حسین (ع) آغاز و تا آستان امامزاده «فضل بن موسی (ع)» ادامه دارد.

 

کد خبر 1099744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha