استفاده از نیروهای نخبه بومی باعث عبور از محرومیت می شود

نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با اشاره به اینکه استفاده از نیروهای نخبه بومی استان باعث عبور از محرومیت می شود، گفت: نیروهای از استان روزی سرنوشت جنگ را رقم زدند و امروز می توانند در عرصه خدمت و دولت انقلابی از آنها استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، وزیر کشور امروز (۶ مهر ماه) به منظور تکریم و معارفه استاندار کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر یاسوج شد.

 

هم اکنون آئین تکریم و معارفه نخستین استاندار دولت سیزدهم در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، مسئولان ارشد کشوری و استانی آغاز شد.

 

نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در این نشست گفت: امروز اگر شاهد عزت دنیای اسلام هستیم به دلیل هفته دفاع مقدس و شهدای انقلاب اسلامی است.

 

حجت الاسلام «سید محمد موحد» گفت: نمایندگان تلاش، خداترسی، معیار و میزان و ارادت کلانتری به رهبر انقلاب را مشاهده کردند و با تمام توان برای استان تلاش و کوتاهی نکردند.

 

وی خطاب به استاندار جدید گفت: از خداوند برای یاری تو مدد می جویم و با توجه به روحیه و صفای باطن آقای احمدزاده در میدان جهاد و مبارزه با محرومیت و محدودیت استان طبق خواست مردم و رهبر انقلاب درخشش داشته باشید، در این میدان کار سختی خواهید داشت.

 

موحد خطاب به وزیر کشور گفت: کهگیلویه و بویراحمد دومین استان به دلیل حضور رزمندگان در جبهه های جنگ است و مردم استان در عملیات پد خندق خون ریخته و عزت آفریدند و‌ باعث ذلت دشمن شدند و این افتخار برای مردم استان به یادگار ماند.

 

نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استاندار جدید بین مردم رزمنده پرور استان حاضر شده، گفت: آقای وزیر کشور، سرباز شما یعنی استاندار نیاز به همکاری و همراهی دارد، در این راستا مردم شهرستان بهمئی با دمای ۵۰ درجه سانتی گراد با مشکل کم آبی مواجه بوده، دختران دیشموک به سمتی می‌روند که خواسته آنها نیست، بنابراین ابعاد محرومیت و مظلومیت در این استان دیده می شود، اما این موضوعات با تدبیر قابل حل است.

 

وی با اشاره به اینکه استفاده از نیروهای نخبه بومی استان باعث عبور از محرومیت می شود، گفت: نیروهای از استان روزی سرنوشت جنگ را رقم زدند و امروز می توانند در عرصه خدمت و دولت انقلابی برای اجرای عدالت از آنها استفاده کرد.  

 

موحد گفت: همه ما آماده خدمت به دولت فعلی هستیم و سه قوه دست به دست هم داده اند و به مردم نوید می دهند که مشکلات حل خواهد شد.

کد خبر 1099785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha