پیش بینی ورود ۹۰ درصد زوار اربعین از مرز مهران

سردار القاصی مهر با بیان اینکه مشکل خاصی در حوزه ترافیکی و ناامنی در مرز مهران و محورهای مواصلاتی تردد زوار گزارش نشده است، گفت: پیش‌بینی می شود بیش از ۹۰ درصد زوار اربعین حسینی از مرز مهران وارد کشور شوند.

فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، با  اشاره به اینکه در حال حاضر در مرحله برگشت زوار اربعین حسینی در مرز مهران قرار داریم، اظهار کرد: نیروی انتظامی این افتخار را دارد که به عنوان خدمتگزار زوار اربعین حسینی در خدمت زوار باشد و در برگشت زوار به محض ورود با استقبال مرزبانی و یگان های مستقر در مرز مهران مواجه و به خوبی از زوار استقبال می شود.

 

سردار « دلاور القاصی مهر»  ابراز کرد: در راستای نقل و انتقال زوار و برقراری نظم و امنیت که به عنوان وظایف ذاتی نیروی  انتظامی است، تعداد ۱۰۰ واحد گشتی خودروریی و موتوری در مسیر انتقال و تردد زوار  مستقر هستند و همچنین  بالغ بر ۲۰۰ گشت پلیس راه و راهور  در محورهای مواصلاتی،  تقاطع  ها و میادین در راستای تسهیل  عبور و مرور  ترافیکی مشغول خدمت هستند.

 

وی افزود: تا این لحظه  به فضل الهی مشکل خاصی در حوزه تصادفات و ناامنی گزارش نشده است و با توکل به خدا همکاران ما در نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی در خدمت زوار اربعین حسینی هستند و امید است که شاهد اتفاق خاصی نباشیم.

 

سردار القاصی مهر گفت: با توجه به اینکه کشور عراق اعلام کرده است که زوار اربعین تنها از طریق مرز مهران می توانند وارد کشور شوند، پییش  بینی می شود بالغ بر ۹۰ درصد از زوار از طریق مرز مهران وارد کشور شوند.

 

فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام بیان کرد: با  هماهنگی ستادهای قرارگاه های  اربعین حسینی و با حضور همه دستگاه های امداد و نجات که متولی هستند، خدمات رسانی به زوار، اقدامات و پیش بینی های لازم انجام شده  و همه دستگاه پای کار هستند و  انتقال و تسهیل در خدمات کاملا  انجام شده است و  همه دستگاه آماده ارائه خدمات رسانی به زوار و  مردم است.

 

کد خبر 1099836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha