تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم تازه ترین فعالیت کانون در سومین رویداد ملی فهما 

رضا اسکندری گفت: داوم طرح ملی سه شنبه های تکریم تازه ترین فعالیت کانون در سومین رویداد ملی فهما است و در این طرح از اکبر آئین جانباز و یادگار هشت سال دوران دفاع مقدس و یکی از مدافعان سلامت که در بخش های کرونایی بیمارستان خدمت می کند، تجلیل شد.

«رضا اسکندری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به تازه ترین فعالیت های کانون در سومین رویداد ملی فهما، گفت: در تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم از اکبر آئین جانباز و یادگار هشت سال دوران دفاع مقدس و یکی از مدافعان سلامت که در بخش های کرونایی بیمارستان خدمت می کند، تجلیل شد.


رابط کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) مسجد امام علی (ع) اسفندقه جیرفت، یکی از فعالیت های جهادی کانون را خدمت به محرومین برشمرد و ابراز کرد: با همت بچه های مسجد برای ۲ نفر از دانش آموز نیازمند به مبلغ ۳ میلیون تومان نوشت افزار خریداری شد.


وی بیان کرد: هدف از این اقدام فراهم شدن زمینه تحصیل این دانش آموزان نیازمند بود تا با خاطری آسوده به تحصیل ادامه دهند.


اسکندری بزرگداشت اربعین حسینی را از تازه ترین فعالیت های کانون در چند روز گذشته قلمداد کرد و افزود: هم زمان با اربعین حسینی کاروان پیاده روی جاماندگان اربعین راه اندازی شده و این کاروان مسیر میدان سردار شهید محمدعلی خواجه تا بقعه متبرکه امام زاده سید عبدالله آبشور را با پای پیاده پیمودند.


رابط کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) مسجد امام علی (ع) اسفندقه جیرفت ادامه داد: همچنین در روز اربعین مراسم عزاداری همراه با سخنرانی و مداحی با حضور بچه های مسجد و اهالی روستا در جوار بقعه متبرکه این امام زاده برگزار شد.


وی اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های اربعین حسینی پخت غذای نذری و شله زرد بود که با همراهی بانوان مسجدی عضو کانون انجام شده و توسط بچه های مسجد در بین عزاداران حسینی توزیع شد.


اسکندری اضافه کرد: علاوه بر این نیز به صورت دسته جمعی در ظهر اربعین حسینی زیارت نامه اربعین و زیارت عاشورا قرائت شده و ثواب آن هدیه به ساحت مقدس امام حسین (ع) و یاران با وفای آن حضرت شد.


رابط کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) مسجد امام علی (ع) اسفندقه جیرفت بزرگداشت هفته دفاع مقدس را یکی دیگر از تازه ترین فعالیت های کانون برشمرد و یادآور شد: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس نیز مسابقات مجازی عکس و فیلم با شهداء برگزار شد.


وی در تشریح این برنامه، عنوان کرد: به همین منظور نوجوانان و جوانان می بایست با تصاویر شهداء عکس سلفی گرفته و یا این که کلیپ های کوتاه از حضور خود در جوار مرقد مطهر شهدا را برای ما  ارسال می کردند.


اسکندری در خاتمه عنوان کرد: از برگزیدگان این مسابقات نیز در تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم تجلیل می شود.

کد خبر 1100232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha