پایش سلامت زوار اربعین حسینی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به برگشت زوار اربعین، پایش در مرزها و کنترل آنها اشاره کرد و گفت:همه کسانی که به عتبات مشرف شدند کد ملی آنها ثبت و وضعیت سلامت آنها مورد پایش قرار گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سیدعلی احمد زاده» امروز (۱۰ مهر ماه) در نشست استانی ستاد کرونا به جدی گرفتن توصیه ها و دستورالعمل ستاد کرونا توسط ادارات و کارمندان تاکید کرد و گفت: کسانی که در جهاد دفاع از سلامت مردم هستند،  امری بسیار ارزشمندی را دنبال می کنند.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه قدردان کادر درمان، نیروهای خدماتی و پزشکان هستیم، اظهار کرد: خبر خوشحال کننده این که فوتی در چند روز گذشته وجود نداشته است.
 

وی به شرایط مناسب به نسبت فوتی های در چهار روز گذشته اشاره کرد و افزود: سیر نزولی بیماری کمتر شده و این موضوع باید توسط علوم پزشکی مورد توجه باشد.

 

احمد زاده به برگشت زوار اربعین، پایش در مرزها و کنترل آنها اشاره کرد و گفت: مصوب شود همه کسانی که به عتبات مشرف شدند، کد ملی آنها ثبت و وضعیت سلامت آنها مورد پایش قرار گرفته شود.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد  یادآور شد: افراد و زوار اربعین به کادر بهداشت و درمان مراجعه کنند تا سلامت آنها مورد بررسی قرار گیرد و سلامت آنها تست شود.

 

وی با بیان اینکه افراد و کارمندانی که وارد کشور می شوند تا پنج روز باید قرنطینه خانگی باشند، ادامه داد: این موضوع برای سلامت جامعه و جلوگیری از شیوع کرونا صورت می گیرد.
 

احمد زاده با اشاره به اینکه کشور سیر نزولی دارد و ۱۶ استان قرمز هستند، اظهار کرد: سایر استان ها نارنجی هستند، ضمن اینکه در برخی شهرستان ها سیر نزولی ادامه پیدا کرده و کهگیلویه و بویراحمد سیر نزولی دارد.  

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به دسترسی کارمندان به الکل در ادارات اشاره کرد و گفت: تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس در دستور کار قرار گیرد و همه دانش آموزان بالای ۱۲ سال واکسینه شوند.

کد خبر 1101085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha