کانون‌های فرهنگی هنری با  کارآفرینی، رونق‌بخش  اقتصاد مساجد شده‌اند

حجت‌الاسلام صبوری با اشاره به فعالیت‌های اقتصادی بچه‌های مسجد، گفت: کانون‌های فرهنگی هنری با اتکا به توان و ظرفیت نیروهای جوان و ماهر موجب رونق چرخه اقتصادی مساجد شده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین «محمد صبوری» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه امیدواریم دولت آیت الله رییسی موجب احیای فرهنگ اصیل اسلامی در مدیریت جامعه شود، اظهار کرد: لازمه تحقق این موضوع ایمان داشتن به نیروهای انقلابی، متدین و ارزشی است که الحمدالله در کابینه آیت الله رییسی به ویژه در میان مدیران فرهنگی تاکنون این موضوع دیده شده است.

 

این استاد مدارس علمیه حضرت حجت (عج) و احمد جلالی خمینی افزود: قطعا آیت الله رییسی بهتر از هر کسی می داند که محوریت بخشیدن به مدیریت جامعه از طریق فرهنگ اصیل اسلامی تنها از راه توجه جدی به مساجد در اولویت اول و هیئت های مذهبی در اولویت دوم دست یافتنی است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری که در سراسر کشور توانسته اند شبکه ای خوب و قابل اعتنا در حوزه فرهنگ ایجاد کنند می توانند واژه فرهنگی مدیران دولتی در مدیریت اسلامی جامعه باشند، گفت: این کانون ها در اربعین حسینی امسال نیز یک بار دیگر توانمندی گسترده خود را در بسیج نیروهای متدین مردمی به نمایش گذاشتند.

 

صبوری در ادامه با بیان اینکه مقام معظم رهبری هم در سخنرانی های خود درباره اقتصاد مقاومتی و هم در بیانیه مهم گام دوم انقلاب حل مشکلات اقتصادی را توجه به توانمندی های درونی و استفاده از نیروهای جوان عنوان کردند، اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری با اتکا به بهره مندی از نیروهای جوان و ماهر موجب رونق بخشی چرخه اقتصادی مساجد شده اند.

 

این استاد حوزه علمیه تهران در پایان گفت: کانون های فرهنگی هنری در دوره شیوع ویروس کرونا نیز هم در زمینه تولید ماسک و سایر اقلام بهداشتی و هم در زمینه شناسایی و کمک به خانواده های نیازمند و هم در اجرای طرح شهید سلیمانی قابلیت های کم نظیر خود در مدیریت درست مساجد در عرصه اقتصادی را نشان دادند.

کد خبر 1101302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha