کمک ۲۴۰ میلیون تومانی خیرین حوزه سلامت به بیمارستان شهدای عشایر

پزشکی گفت: بالغ بر ۲۴۰ میلیون تومان تجهیزات مورد نیاز بیمارستانی برای رفاه حال بیماران بستری در بیمارستان شهدای عشایر، تحویل مسئولین بیمارستانی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در خرم آباد، «عباس پزشکی» در سخنانی اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا و تلاش بیمارستان های استان برای تهیه اقلام بهداشتی و درمانی و تهیه داروی بیماران کووید، اما خوشبختانه بیمارستان شهدای عشایر همچنان دیگر فعالیت های تخصصی خود را در شرایط کرونایی ادامه داده و در خدمت هم استانی عزیز بوده است. 

 

رئیس مرکز آموزشی، درمانی شهدای عشایر خرم آباد، افزود: از ابتدای سال جدید تا کنون ما توانستیم بالغ بر ۴۰ میلیون تومان را به کمک حوزه ی خیرین بیمارستان جذب کنیم. 

 

وی بیان کرد: در شش ماهه ی اول سال ۱۴۰۰ ، با کمک خیرین دو عدد مانیتور پرتابل، یک عدد کابل سی آرم و سه عدد ویلچر برای استفاده ی بیماران بستری در این بیمارستان تهیه شده است.

 

رئیس بیمارستان شهدای عشایر در ادامه ی سخنانش افزود افزود: از نظر ارزش ریالی، قیمت اين تجهیزات چیزی بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان می باشد. 

 

 پزشکی اظهار کرد: این بیمارستان آمادگی جذب هر گونه کمکی در راستای رفاه حال بیماران بستری در این بیمارستان از جانب خیرین حوزه سلامت و هم استانی های گرامی از هر نقطه ای از میهن عزیزمان دارد. 

کد خبر 1101338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha