اجرای طرح واکسیناسیون سیار در قم

قدیر از اجرای طرح واکسیناسیون سیار در قم به‌منظور گسترش آمار واکسیناسیون در قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «محمدرضا قدیر» امروز (یکشنبه 11 مهر) در گفتگو با خبرنگاران با تأکید بر سرعت گرفتن امر واکسیناسیون در قم گفت: به‌منظور سرعت دهی در امر واکسیناسیون، طرح تزریق واکسن به‌صورت سیار را راه‌اندازی تا بتوانیم، همگان را تزریق کنیم.
 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: این طرح مخصوص افراد ناتوان و سالمندان و کسانی است که نمی‌توانند به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.
 

وی گفت: بسیاری از افراد هستند که معلول حرکتی هستند که خانواده آن‌ها می‌توانند، با شماره 36708012 تماس گرفته و درخواست اعزام تیم سیار واکسیناسیون کنند.


قدیر بیان داشت: در تیم سیار، یک پزشک، دو واکسیناتور خانم و آقا و یک نفر ثبت‌کننده وجود دارد که اقدامات لازم را انجام می‌دهند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: تیم واکسیناسیون سیار، بعد از کسب آدرس افراد واجد شرایط، به آدرس‌ها مراجعه و اقدام به تزریق واکسن می‌کنند.


وی افزود: در طرح واکسیناسیون سیار، نیروهای جهادی قرارگاه خاتم‌الانبیاء با مرکز بهداشت استان همکاری می‌کنند که هدف نیز، گسترش واکسیناسیون و واکسینه کردن همه جامعه است.


قدیر گفت: در حال حاضر 786 هزار و 368 دوز واکسن در قم تزریق‌شده که تمام تلاش ما بر این است روزبه‌روز آمار واکسیناسیون را گسترش دهیم.

کد خبر 1101390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha