فرهنگ سازی برای کاهش تصافات لازم است/ افزایش تصادفات اصفهان

سرهنگ زارع گفت: فرهنگ سازی و آموزش رانندگان برای کاهش تصادفات و افزایش ایمنی لازم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سر هنگ زارع در جلسه شورای ترافیک شهرستان تیران و کرون اظهارداشت: عوامل انسانی از جمله موارد موثر در وقوع حادثه و خسارت ها بوده که مهارت و قانونمداری راننده قادر به عبور بدون حادثه از جاده ها با وجود مشکل خواهد شد.

 

رییس پلیس راه استان اصفهان افزود: در برخی تصادفات ماشین و مشکلات جاده ای در وقوع حادثه نقش داشته اند اما عامل انسانی بخش زیادی از عوامل تصادفات را دارد.

 

وی بر آموزش و مهارت افزایی عموم مردم به ویژه رانندگان تاکید کرد و گفت: آموزش و فرهنگسازی در کاهش تصادفات نقش دارد و باید در این عرصه سرمایه گذاری شود.

 

سرهنگ‌زارع آشکارسازی، اصلاح هندسی و نصب علایم و خط کشی معابر را برای کاهش حادثه جاده ای را خواستار شد.

 

*افزایش تصادفات اصفهان

 

وی با بیان اینکه ترددها در جاده ها امسال نسبت به سال قبل به دلیل کاهش محدودیت های تردد افزایش یافته است، افزود: به همین دلیل تصادفات هم افزایش داشته است.

 

رییس پلیس راه استان اصفهان از راهداری و حمل و نقل و مسوولان محلی خواست تا نسبت به آموزش و رفع نقاط پر حادثه اهتمام داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه نظارت های پلیس در سطح جاده های برون شهری مانع از تخلفات رانندگی می شود، خاطرنشان کرد: همکاری ها و تعاملات محلی در افزایش ایمنی و ترافیک نقش دارد.

 

سرهنگ زارع  اضافه کرد: حوادث ترافیکی آسیب جدی دارد و خسارت هایی را به خانواده ها و افراد جامعه وارد می کند.

کد خبر 1101506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha