کمک ۲۷ میلیارد ریالی خیران به نیازمندان در قالب پویش «همه خادم الرضاییم»

نوروزی گفت: طی پنج روز گذشته مردم خیر استان قزوین با کمک به نیازمندان و ارائه خدمات مختلف به ارزش ۲۷ میلیارد و ۳۰۴ میلیون ریال در پویش «همه خادم الرضاییم» مشارکت کردند.

«حسنعلی نوروزی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: در ایام پایانی ماه صفر قرار داریم و با توجه به اینکه این ایام مصادف با شهادت امام رضا (ع) است با اجرای برنامه های مختلف تلاش می کنیم حال و هوای امام رضایی و سبک زندگی رضوی در این روزها جاری شود.

 

دبیر کانون های خدمت رضوی استان قزوین ادامه داد: یکی از برنامه هایی که در سراسر کشور و استان قزوین در حال اجراست، پویش «همه خادم الرضاییم» است که در قالب این پویش مردم خیر و نیکوکار با انجام اقدامات خداپسندانه خادم امام رضا (ع) می شوند و اینگونه عشق و ارادت خود را به اهل بیت (ع) و امامان نشان می دهند.

 

وی عنوان کرد: طی پنج روز گذشته در استان قزوین 182 هزار و 498 خدمت در قالب این پویش صورت گرفته است و مردم خیر و نیکوکار با شرکت در این پویش 27 میلیارد و 304 میلیون ریال مساعدت داشتند.

 

نوروزی تصریح کرد: در این پویش خدماتی نظیر تهیه و توزیع بسته ارزاق، انجام قربانی، برپایی ایستگاه های صلواتی، توزیع 83 هزار و 500 قرص نان، توزیع یک هزار و 730 بسته لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمندان و توزیع غذای نذری صورت گرفته است.

 

وی تأکید کرد: تهیه گوشی هوشمند برای دانش آموزان نیازمند، تسویه بدهی 23 نفر از نیازمندان به مبلغ 183 میلیون ریال، 410 میلیون ریال کمک نقدی به نیازمندان و کمک 39 میلیون ریالی برای آزادی 2 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از دیگر خدمات صورت گرفته در قالب پویش مذکور است.

 

نوروزی خاطر نشان کرد: برپایی روضه های خانگی، اطعام رضوی، تهیه وسایل گرمایشی برای نیازمندان، دیدار و دلجویی از بیماران بستری، دیدار با خانواده شهدا، ارائه خدمات درمانی و غیره از دیگر خدماتی است که در قالب پویش «همه خادم الرضاییم» در استان قزوین انجام شده است.

 

وی یادآور شد: ما همه مردم، اصناف و اقشار مختلف را به شرکت در این پویش دعوت می کنیم و در واقع هر کس با انجام کار خیر می تواند به پویش «همه خادم الرضاییم» بپیوندند که امیدواریم در روزهای پایان ماه صفر شاهد مشارکت خوب مردم در این پویش باشیم.

 

کد خبر 1101570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha