شهر در دست بچه‌ها

امسال برنامه‌های هفته ملی کودک با شعار "حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی" از ۱۶ الی ۲۲ مهرماه اجرایی می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد بااشاره به تشکیل کارگروه ویژه هفته ملی کودک باحضور دستگاه‌های مرتبط استان از برگزاری برنامه‌های متنوع در سطح استان خبر داد.

 

 

"فرهاد آقابیگی" افزود: باتوجه به اینکه یکی از حقوق اساسی کودکان شناخت مشاغل است، از این سو در برنامه‌ای باعنوان "شهر در دست بچه‌ها" قرار است گروهی از کودکان و نوجوانان استان با مراجعه به ادارات و دستگاه‌های تصمیم‌گیر به نوعی اداره این مجموعه‌ها را برای یک روز به عهده بگیرند که از جمله این ادارات نیروی انتظامی، آتش‌نشانی، شورای شهر مرکز استان است.

 

 

مدیرکل کانون پرورش فکری استان، مسابقه ترانه‌های کودکی را برای تمام رده‌های سنی از دیگر برنامه‌های هفته ملی کودک عنوان کرد و افزود: همچنین برای حس آمیزی دوره کودکی مسابقه‌ای باعنوان اسباب بازی‌های من نیز برگزار می‌شود که همه‌ می‌توانند از اسباب بازی‌های خاطره‌انگیز خود عکس بگیرند و ارسال کنند.

 

 

آقابیگی باتاکید بر رسالت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای خدمت رسانی به مناطق محروم، از اعزام اکیپ‌های ویژه پیک امید به مناطق محروم و روستاهای دورافتاده در هفته ملی کودک برای ارائه خدمات فرهنگی هنری ادبی خبر داد.

 

 

 

کد خبر 1101599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha