ایجاد ۱۱۶۸ فرصت شغلی برای مددجویان زنجانی در ۶ ماهه نخست امسال

به گفته صفری، در ۶ ماهه نخست سال جاری هزار و ۱۶۸ فرصت شغلی جدید بااعتباری بالغ‌ بر ۳۱ میلیارد تومان برای مددجویان تحت حمایت و کارآفرینان عرصه اشتغال کمیته امداد استان زنجان ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد استان زنجان علاوه بر ایجاد طرح‌های اشتغال‌زایی برگزاری دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در سرفصل‌های مهارت‌آموزی، کارآفرینی و حرفه‌آموزی به دانش آموزان عزیز نیز اقدامات خوبی انجام می‌دهد و نظارت بر طرح‌های اجراشده باهدف پایداری طرح‌ها ازجمله این اقدامات است .

 

هدایت صفری با اشاره به اینکه در 6 ماهه سال جاری هزار و168 فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان ایجادشده است ، افزود : برای راه‌اندازی طرح‌های اشتغال ایجادشده در استان زنجان در 6 ماهه نخست سال جاری 31 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت‌شده است .

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: اکثریت مشاغل ایجادشده در حوزه خودکفایی و اشتغال در قالب طرح‌های خدماتی ، دامداری ، صنایع‌دستی ، کشاورزی ، پرورش ماهی ، فعالیت‌های صنعتی و معدنی است که از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از دو هزار و 320 نفر از مددجویان تحت حمایت از آموزش‌های مهارتی ، مقدماتی و پایدارسازی بهره‌مند شده‌اند .

 

صفری افزود: در 6 ماهه نخست سال جاری برای 167 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از طریق دفاتر کاریابی شغل ایجادشده است .

 

وی با اشاره به اینکه کانون خیرین اشتغال، راهبران شغلی، نظارت، آموزش و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه از بازوهای توانمند ایجاد اشتغال مددجویان می‌باشند، افزود: یکی از راه‌های مهم توانمندسازی و خودکفایی مددجویان مرسیدن آنان به استقلال مالی و اقتصادی و خروج از چرخه حمایتی، ایجاد اشتغال پایدار است.

کد خبر 1101626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha