ایستگاه صلواتی بچه مسجدی ها پذیرای عزاداران 

محمدرسول سنجری گفت: فردا عصر هم زمان با سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) ایستگاه صلواتی به همت بچه مسجدی ها در مرکز شهر برپا می شود.

«محمدرسول سنجری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، در تشریح برنامه های پایانی ماه صفر، گفت: فردا عصر هم زمان با سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) برای پذیرایی از عزاداران ایستگاه صلواتی به همت بچه مسجدها در مرکز شهر برپا می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع) رودبار جنوب افزود: با توجه به شرایط فعلی و برای رعایت نکات بهداشتی قصد داریم تعداد ۵۰۰ عدد کیک و آبمیوه را بسته بندی کرده و سپس در بین عزاداران توزیع کنیم.


وی بیان کرد: همچنین هم زمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) نیز این ایستگاه راه اندازی می شود و تعداد ۵۰۰ بسته بندی کیک و آبمیوه در بین عزاداران به صورت صلواتی توزیع می شود.


سنجری ابراز کرد: در کنار توزیع بسته بندی های نذری، بسته های فرهنگی و کلیپ های صوتی مداحی و نوحه خوانی نیز پخش می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع) رودبار جنوب اظهار کرد: فضای  مسجد نیز متناسب با این مناسبت فضاسازی و سیاه پوش شده تا در این ایام مراسم عزاداری برپا شود.

 

وی در خاتمه یادآور شد: امسال در اقدامی خودجوش و جهادی با مشورت بچه های مسجد تصمیم گرفتیم برای گرامیداشت این مناسبت ها ایستگاه صلواتی راه اندازی کرده و به عزاداران خدمت کنیم.

کد خبر 1101647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha