دیدار با خانواده شهدا به همت بچه های مسجد در کانون «مشکات الرضا (ع)»

رحیمی گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» ضمن دیدار باخانواده شهید ابراهیمی یاد و خاطره این شهید دوران دفاع مقدس را گرامی داشتند.

«ابوالفضل رحیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: گرامی داشت شهدای دفاع مقدس از جمله وظایف همگان است که در راستای ایثار و رشادت های این دلیرمردان انجام می شود.

 

مدیرکانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» شهرستان جهرم افزود: کانون های مساجد نیز به عنوان مراکز فرهنگی که ترویج فرهنگ غنی و مکتب اسلام را در اولویت کار خود دارند بزرگداشت شهدا و خانواده شهدا را نباید به فراموشی بسپارند.

 

وی بیان کرد: در کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» نیز تجلیل و بزرگداشت شهدا در قالب برنامه های مختلف انجام می شود که از جمله آن دیدار با خانواده شهدا است.

 

رحیمی ادامه داد: بچه های مسجد در این کانون و در جدیدترین برنامه خود، با حضور در منزل شهید «ابراهیم ابراهیمی» به پاسداشت رشادت ها و دلاورمردی های این شهید گلگون کفن پرداخته و از خانواده شهید نیز به پاس صبر و استقامت زینب گونه شان تجلیل کردند.

 

وی عنوان کرد: این برنامه به بهانه هفته دفاع مقدس و با حضور تعدادی از بچه های مسجد انجام شد که در خانواده شهید ابراهیمی در جریان این دیدار به بیان خاطراتی از آن شهید گلگون کفن پرداختند.

کد خبر 1101752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha