دشمن تحرکات خاصی را در فضای مجازی برنامه‌ریزی کرده است

سرهنگ حسن‌پور با بیان اینکه دشمن تحرکات خاصی را در فضای مجازی برنامه‌ریزی کرده است گفت: اگر از فضای مجازی غفلت کنیم باز هم قافله را بر دشمن باختیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «حسین حسن‌پور» امروز (دوشنبه، 12 مهر) در همایش تجلیل از مدرسان آموزش همگانی که در سالن ناجا رشت برگزار شد ضمن تبریک پیشاپیش هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: امیدواریم بر اساس شعار پلیس هوشمند و امنیت پایدار بتوانیم در جهت محقق کردن آن قدم‌های لازم را برداریم تا فقط مانند یک شعار باقی نماند.

 

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان عنوان کرد: هفته دفاع مقدس را پست سر گذاشتیم اما این هفته نباید به همین هفته و مراسم‌های معمول آن ختم شود بلکه باید از هر فرصت و تریبونی برای بیان رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس استفاده کنیم زیرا به برکت حضور آنان و خون پاک شهدا ما از امنیت و آسایش برخورداریم.

 

حسن‌پور با بیان اینکه پلیس به آموزش همگانی اعتقاد زیادی دارد تصریح کرد: آموزش‌های همگانی همواره در دستور کار پلیس بوده و هست از طرفی معتقدیم آموزش‌های همگانی خوب آموزشی است که کاربردی، مؤثر و هدفمند باشد و بر اساس نیازهای جامعه شکل بگیرد تا خروجی کار آن در جامعه مطلوب واقع شود.

 

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان با تاکید بر اینکه آموزش از بدو تولد و از مجموعه کوچک خانواده شروع تا بعدها به مدرسه و دانشگاه می‌رسد اضافه کرد: اگر نگاه کنیم بهترین سند و بهترین کلام، همان کلام خداست  زیرا قرآن کریم هدفش آموزش انسان و رساندنش به تعالی و سرمنزل سعادت است.

 

حسن‌پور مجموعه آموزش را در همه عرصه‌ها به ویژه در زمان کنونی اثربخش اعلام کرد و بیان داشت: اگر از فضای مجازی غفلت کنیم بازهم قافله را بر دشمن باختیم زیرا هم اکنون هم تحرکات دشمن قابل مشاهده است بنابراین در جنگی که در گرفته باید جواب دشمن را با همان سلاح خودش بدهیم اما متاسفانه در این بخش غفلت می‌شود.

 

وی اینکه ما در فضای حقیقی موفقیم و اجازه عرض اندام به دشمن نمی‌دهیم را متذکر شد و اذعان کرد: ما در واقع باید به موضوعات آموزش در فضای مجازی بیشتر از فضای حقیقی توجه کنیم و باید از غفلت در حوزه آن بپرهیزیم زیرا تبعات سخت و جبران‌ناپذیری را به بار می‌آورد.

 

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان بخشی از ناهنجاری‌های اجتماعی را برگرفته از فضای مجازی دانست و با تاکید بر اینکه تهدیدها باید به فرصت تبدیل شود خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی برای آموزش اهمیت خاصی قائل است و اعتقاد دارد اگر آموزش‌ها خوب ارائه شود خیلی از جرایم مانند سرقت‌ها ناکام می‌ماند.

 

کد خبر 1101927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha