۲۰ تور غیرمجاز در آستارا توقیف شد

آب‌روشن با بیان‌اینکه ۲۰ تور غیرمجاز در آستارا توقیف شدند، گفت: این تعداد تور غیرمجاز طی ۱۰ روز گذشته در ایست بازرسی قلعه توقیف شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «مجتبی آب‌روشن» امروز(سه‌شنبه، ۱۳ مهر) در جمع خبرنگاران،اظهارکرد: طی ۱۰ روز گذشته ۲۰ تور غیرمجاز در ایست بازرسی قلعه توقیف شدند.

 

مسئول اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری بندر آستارا با بیان‌اینکه این تورهای غیرمجاز قصد ورود و یا خروج از شهرستان داشتند که توقیف شدند، افزود: توقیف این تورهای غیرمجاز با هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب آستارا و هنگ مرزی و نیروی انتظامی صورت گرفت.

 

وی تصریح‌کرد: این تعداد تورهای غیرمجاز شامل ۱۷ دستگاه اتوبوس و سه دستگاه مینی‌بوس بود.

 

آب‌روشن بر ضابطه‌مند کردن تورها و گروه‌ها توسط متولیان تاکید کرد و گفت: متولیان تورها و گروه‌های دسته جمعی پس از اخذ مجوز لازم اقدام به اجرای تور کنند.

 

مسئول اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری بندر آستارا با بیان‌اینکه این شهرستان از لحاظ کرونایی در وضعیت نارنجی قرار دارد، افزود: متولیان تورها برنامه‌های خود را به زمان عادی موکول کرده و با اخذ مجوز رسمی اقدام به اجرای تور کنند.

 

آب‌روشن با اشاره به اینکه اجرای تور به صورت ضابطه‌مند و مسئولانه در شرایط پساکرونا مورد تایید و حمایت است، خاطرنشان‌کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، در شرایط پساکرونا، شاهد رشد و تحول صنعت گردشگری در کشور باشیم.

کد خبر 1102124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha