برگزاری همایش پیاده روی «حرم تا حرم» در سالروز شهادت امام رضا (ع) در جهرم

حجت الاسلام دهقانی از برگزاری همایش پیاده روی «حرم تا حرم» همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) با حضور شهروندان جهرمی خبر داد.

حجت الاسلام «فتح الله دهقانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تسلیت ایام سوگواری روزهای پایانی ماه صفر، گفت: شهرستان جهرم امسال هم همچون سال های گذشته در سالروز شهادت امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) شاهد برگزاری همایش چند هزار نفره پیاده روی «حرم تا حرم» است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم افزود: این مراسم از ساعت 14 و 30 دقیقه روز پنجشنبه همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) از آستان مطهر امامزاده «حسین (ع)» آغاز و پس از پیمایش هفت کیلومتری مسیر به آستان مطهر امامزاده «فضل بن موسی (ع)» خاتمه پیدا می کند.

 

وی بیان کرد: در طول مسیر بیش از 70 موکب پذیرایی توسط شهروندان برپا می شود که به شرکت کنندگان در این همایش پیاده روی ارائه خدمات فرهنگی و پذیرایی انجام دهد.

 

حجت الاسلام دهقانی زمان تجمع برای حضور در این مراسم را ساعت 14 عنوان کرد و اظهار داشت: تجمع شهروندان در آستان مطهر امامزاده «حسین (ع)» شهرستان جهرم انجام می شود.

 

وی قدمت این برنامه را هشت سال عنوان کرد و اظهار داشت: این آیین پیاده روی از سال 92 در شهرستان جهرم شکل گرفت که تا سال 98 به صورت پیاپی در سالروز شهادت امام رضا (ع) ادامه داشت.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم خاطرنشان کرد: استقبال از این برنامه به نحوی بود که در سال 98 بیش از 40 هزار شهروند جهرمی در این همایش پیاده روی شرکت داشتند.

 

وی با اشاره به اینکه این برنامه در سال گذشته به دلیل شرایط کرونایی به صورت خودرویی برگزار شد، گفت: در این همایش بیش از 700 خودرو شرکت کردند.

 

حجت الاسلام دهقانی با اشاره به اینکه تعداد 29 دستگاه اجرایی شهرستان در برگزاری این همایش پیاده روی سهیم هستند، از شهروندان جهرمی برای شرکت در این همایش پیاده روی با رعایت تمام شیوه نامه های بهداشتی دعوت کرد.

 

کد خبر 1102171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha