فعالیت ۹۲ هزار هیأت مذهبی ثبت شده در سطح کشور

حجت الاسلام دریکوند، به فعالیت ۹۲ هزار هیأت مذهبی ثبت شده در سطح کشور اشاره کرد و گفت: دو هزار و ۳۲۰ هیئت مذهبی در لرستان فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «روح الدین دریکوند»، امروز(14مهر) در نشست با معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور اظهارداشت: ۹۲ هزار هیأت مذهبی ثبت شده در سطح کشور فعالیت دارند.

 

رئیس شورای هیئات مذهبی لرستان با بیان اینکه  دو هزار و ۳۲۰ هیئت مذهبی در لرستان فعالیت دارند، افزود: در هر کدام از این هیئت ها روحانیت حضوری فعال دارند.

 

وی به فعالیت هیئت های مذهبی اشاره کرد و یادآور شد: در سال جاری در سایه  فعالیت فرهنگی فعالان هیئت‌های مذهبی استان، پرونده بیش از ۲۰ قتل منجر به سازش شده است.

 

حجت الاسلام دریکوند بیان کرد: توزیع بسته‌های معیشتی، حل اختلافات خانوادگی از دیگر فعالیت هیئت های مذهبی بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه امسال پیاده روی اربعین حسینی برگزار نشد، گفت: در پیاده روی حرم تا حرم اربعین امسال بالای ۱۰ هزار نفر به صورت خودجوش شرکت کردند.

 

حجت الاسلام دریکوند خاطرنشان کرد: در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی نیز بیش از ۳۰ هزار بازرس نیز از کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی لرستان و فعالین هیئت‌های مذهبی، مراسم ایام محرم را رصد می‌کردند.

 

کد خبر 1102451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha