آران و بیدگل، مقصد مهم گردشگری مذهبی شمال استان اصفهان است

فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: شهرستان آران و بیدگل با وجود ۴۲ امامزاده و بقاع متبرکه به عنوان مقصد مهم گردشگری زیارتی و مذهبی شمال استان اصفهان محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، دکتر اسماعیل بایبوردی در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر آران و بیدگل گفت: شهرستان آران و بیدگل با وجود ۴۲ امامزاده و بقاع متبرکه، به عنوان مقصد گردشگری زیارتی و مذهبی شمال استان اصفهان محسوب می‌شود.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: گردشگرانی که به مراکز گردشگری شهرستان آران و بیدگل مراجعه می‌کنند باید به ارزش‌های ایرانی اسلامی و بومی محلی احترام حداکثری بگذارند.

 

بایبوردی ادامه داد: گردشگری نوعی سرمایه‌گذاری و گردشگر فرصتی است که می تواند درآمد و اشتغال پایدار را تامین کند و در این راستا باید برای تقویت زیرساخت‌های گردشگری، تمهیداتی اندیشیده  شود.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: گردشگری سالم در اقتصاد و تحرک اجتماعی و اقتصادی نقش مهمی دارد لذا حمایت از گردشگری سالم مبتنی بر تعالیم دینی، اخلاقی و اسلامی می‌تواند به توسعه همه‌جانبه این شهرستان کمک کند.

 

بایبوردی بر تقویت زیرساخت‌ها و فرهنگ‌سازی گردشگری سالم در شهرستان آران و بیدگل تاکید کرد و گفت: در راستای توسعه گردشگری سالم، اتاق فکر و هیئت‌های اندیشه‌ورز گردشگری اخلاق محور در این شهرستان راه‌اندازی شده است که نمایندگانی از ائمه جمعه و جماعات، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، رؤسای ادارات و تشکل‌های مردم‌نهاد عضو این کارگروه هستند و فعالیت‌های حوزه گردشگری سالم و با اخلاق را برنامه‌ریزی، رصد و مدیریت می‌کنند./

کد خبر 1103086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha