قاطعیت و سرعت نیروی انتظامی در برخورد با بی نظمی ها را تحسین می کنم

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: قاطعیت و سرعت نیروی انتظامی در برخورد با بی نظمی ها را تحسین می کنم و این سرعت عمل خود امنیت ساز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز (۱۷ مهر ماه) در دیدار فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از معاونین این نیرو با تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی ناجا، گفت : هر جامعه که در آن نظم و امنیت باشد مردم به راحتی در آن زندگی می‌کنند و به راحتی آمد و رفت دارند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: جامعه ای که امنیت نداشته باشد، قطعا آرامش و آسایش نیز در آن وجود نخواهد داشت.

 

وی ادامه داد: اگر کسی فکر کند مورد تهاجم است و احساس نا امنی کند خطرناک است، مردم استان ما آرامش خاطر خوبی دارند و کسی احساس نا امنی نمی کند .

 

آیت الله حسینی یادآور شد: مواردی که بوده نیز با آنها برخورد شده و ما برای این امنیت تقدیر و تشکر می کنیم و محصول زحمات شبانه روزی نیروی انتظامی است.

 

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد حضور نیروی انتظامی در همه جا را آرامش بخش جامعه دانست و افزود: این اعتماد و احساس امنیت در کنار نیروی انتظامی سرمایه بزرگی است که مردم ما به حاکمیت دارند .

 

وی خاطرنشان کرد: قاطعیت و سرعت نیروی انتظامی در برخورد با بی نظمی ها را تحسین می کنم و این سرعت عمل خود امنیت ساز است.

 

آیت الله حسینی به انتخابات اشاره کرد و گفت: معمولا به دلیل شور مردم برای انتخاباتحساسیت خاصی نیز وجود دارد که در  انتخابات در استان نیروی انتظامی نیز خوش درخشید و در سایه امنیت و بدون مشکل خاصی برگزار شد که این نیز افتخار آمیز بود.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد بحث آموزش و پلیس هوشمند را موضوع بسیار مهمی دانست و اظهار کرد: شرایط ایجاب می کند تجهیزات و آموزش ها به روز شود این کار که انجام شود، قطعا وسط میدان بهتر می توان عمل کرد .
 

وی ابراز داشت: اجرای قانون مهم است و باید در مسیر قانون گرایی و فرهنگ سازی حرکت کنیم و جامعه را به اجرای قانون عادت دهیم، چرا که یکی از مشکلات ما اکنون عادت نکردن مردم به  اجرای قانون است .

 

آیت الله حسینی با تاکید بر اینکه گاهی ممکن است مسئله توصیه فایده ای نداشته باشد و باید روی قانون کار شود، گفت: آموزش و پرورش در بحث قانون گرایی در مدارس باید خیلی کار کند تا از کودکی به اجرای قانون عادت کنیم و اگر این گونه شد، بسیاری از هزینه ها کمتر می شود .

 

امام جمعه شهر یاسوج با گریزی به تیراندازی ها در استان، گفت: گاهی یک مراسم عروسی را می توان با میدان جنگ مقایسه کرد و می بینیم چه حوادثی در استان رخ می دهد و با صدای اسلحه برای مردم ایجاد مزاحمت می شود، این افراد تیر انداز نمی دانند قانون چیست و با آموزش باید جلوی این موارد باید گرفته شود .

کد خبر 1103189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha