با کارهای جهادی و انقلابی کشور به رشد و بالندگی دست پیدا خواهد کرد

حجت الاسلام حسین فضیلتی نیا گفت: سخن رهبری‌ در خصوص کار جهادی، اهمیت و جایگاه جهت‌گیری و کار جهادی را در منظومه‌ ارزشی انقلاب اسلامی ایران مشخص می‌کند و بیانگر این است که با کارهای جهادی و انقلابی کشور به رشد و بالندگی دست پیدا خواهد کرد.

حجت الاسلام «حسین فضیلتی نیا» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به اهمیت کار جهادی، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند؛ ما جزء با کار جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم.


رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عنبرآباد افزود: این سخن رهبری‌ اهمیت و جایگاه جهت‌گیری و کار جهادی را در منظومه‌ ارزشی انقلاب اسلامی ایران مشخص می‌کند و بیانگر این است که با کارهای جهادی و انقلابی کشور به رشد و بالندگی دست پیدا خواهد کرد.



وی بیان کرد: یکی از فعالیت های این اداره در لیبک به این فرمایش مقام معظم رهبری، راه اندازی گروه جهادی است که با حضور ۳۵ نفر از نیروهای جوان، متعهد و انقلابی قریب یکسال از راه اندازی آن می گذرد.


حجت الاسلام فضیلتی نیا با اشاره به اهداف راه اندازی گروه جهادی، ابراز کرد: آنچه که موجب شد این گروه تشکیل شود، خلاء وجود کارهای جهادی در شهرستان برای امداد رسانی به محرومین بود.


این مقام مسئول ادامه داد: یکی از برنامه های گروه جهادی اداره تبلیغات اسلامی، برگزاری اردوهای جهادی فرهنگی در مناطق محروم و کم برخوردار  شهرستان عنبرآباد است.


وی عنوان کرد: در روزهای پایانی ماه صفر با همراهی و مشارکت گروه جهادی اداره تبلیغات اسلامی، موسسه خیریه نسیم مهربانی و قرارگاه جهادی شهید ابراهیم هادی به مدت ۲ روز اردوی جهادی فرهنگی در روستای چاه حیدر برگزار شد.


حجت الاسلام فضیلتی نیا با اشاره به اقدامات انجام شده در این روستا، یادآور شد: به همت جهادگران کار جانمایی زمین مسجد این روستا انجام شد.


رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عنبرآباد بیان کرد: همچنین مراسم عزاداری سالروز شهادت امام رضا (ع) همراه با سخنرانی و مداحی برگزار شد.


وی افزود: یکی دیگر از فعالیت های جهادگران در این روستا، پخت و توزیع ۲۰۰ پرس غذای نذری در بین اهالی بود.


حجت الاسلام فضیلتی نیا ابراز کرد: به منظور حمایت از دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند تعداد ۱۰۰ بسته نوشت افزار، ۱۵۰ جفت کفش و لباس در بین آنها توزیع شد.


این مقام مسئول اظهار کرد: در دوران جنگ تحمیلی همه آماده بودند تا در مديريت جهادی همگام باشند اما اكنون حس مديريت جهادی در جامعه و مسئولین کمرنگ شده است.


وی عنوان کرد: خوشبختانه با خدمات انجام شده از سوی گروه های جهادی، نگاه و نگرش مردم نسبت به این گروه ها مثبت و توام با اعتماد است و در اغلب روستاها مردم نیز در بحث محرومیت‌زدایی با گروه های جهادی همکاری می‌کنند.


حجت الاسلام فضیلتی نیا در خاتمه با بیان این مطلب که جهاد خدمت به محرومین ادامه دارد، تاکید کرد: هیچ لذتی شیرین تر و بالاتر از خوشحال کردن قلوب مردم محروم و مستضعف نیست و امیدواریم خداوند توفیق خدمتگزاری را بیش از پیش به ما عنایت کند.

کد خبر 1103201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha