هدیه امام رضایی برای دختران شهرم اهداء شد/ راهبرد شبکه سازی فرهنگی در بیانات ۱۹ مهر رهبرمعظم انقلاب دیده شده است

حسین زاده با اعلام خبر هدیه امام رضایی برای دختران شهرم که با همت کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسن مجتبی(ع) انجام شد گفت: راهبرد شبکه سازی فرهنگی در بیانات ۱۹ مهر رهبرمعظم انقلاب دیده شده است.

« مرتضی حسین زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز با تبریک فرا رسیدن سالروز ۱۹ مهر گفت: راهبرد رهبرمعظم انقلاب مبنی بر اهمیت جایگاه کانون های فرهنگی هنری مساجد در شبکه سازی برنامه های فرهنگی اهمیت ویژه ای دارد.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افزود: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی می فرمایند که جامعه ما خانواده ما است؛ متناسب با این نگاه این شهید والامقام، طرح اهداء هدیه به مناسبت ایام پایانی ماه صفر با هدف یادآوری و تبیین فرهنگ رضوی انجام شد. 

 

وی با اشاره به اهمیت شبکه سازی نیروهای مسجدی با هدف تحقق مسجد تراز اسلامی بیان کرد: در جریان برپایی ویژه برنامه های آموزشی و فرهنگی با محوریت کانون فرهنگی هنری مسجد، طرح هدیه به امام رضایی به دختران شهرم با همت کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسن مجتبی(ع) انجام شد. 

 

 

وی اظهار کرد: طرح توزیع هدایای فرهنگی بارها تکرار شده است و شاید در بوستان های عمومی اثرگذاری کمتری داشته باشد ولی در بوستان های محلی با محوریت مسجد برای افرادی که یکدیگر را می بییند و این دیدارها تکرار می شود بازتاب موثری داشته است.

 

برپایی گعده های هم اندیشی و هم افزایی نیروهای مسجدی 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسن مجتبی(ع) کرج اظهار کرد: برپایی گعده های هم اندیشی و هم افزایی نیروهای مسجدی از جمله دیگر برنامه های مسجد امام حسن مجتبی(ع) است که با چارچوب برنامه های مسجد محور برپا می شود.

 

حسین زاده خاطرنشان کرد: برنامه ای برای نونهالان و نوجوانان محله و مسجد در سنین مختلف در قالب تشکیل حلقه قرآنی و مفاهیم قرآن کریم روز های یکشنبه و سه شنبه هر هفته بلافاصله بعد از نماز مغرب و عشاء در نظر گرفته شده است.

 

 

وی در پایان بیان کرد: برپایی حلقه احکام روزهای شنبه و دوشنبه بلافاصله بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان اصلی مسجد با حدود تقریبی یک ساعت در نظر گرفته شده است. 

 

 

کد خبر 1103292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha