رهنمودهای مقام معظم رهبری در ۱۹ مهرماه را به راس برنامه های کانون های مساجد تبدیل کرده ایم

سقاء گفت: بیانات مقام معظم رهبری در ۱۹ مهرماه ۱۳۹۱ نقطه عطف بزرگی برای فعالان کانون های مساجد شد و این رهنمودهای هم اکنون در راس برنامه ها قرار گرفته است.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: بیانات مقام معظم رهبری در 19 مهرماه 1391 نقطه عطف بزرگی برای فعالان کانون های مساجد شد و این رهنمودهای هم اکنون در راس برنامه ها قرار گرفته است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: هم اکنون این بیانات زمینه ساز خوبی برای جریان فرهنگی در فعالیت های کانون های مساجد شده و تلاش می کنیم تا این رهنمودها عملیاتی شود.

 

این مقام مسئول یادآور شد: نوجوانان و جوانان که جذب مساجد شده اند نیز با اتکا به همین بیانات فعالیت های فرهنگی و هنری خود را آغاز می کنند.

 

سقاء خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری تاکید بسیاری در مجهز شدن به سلاح معرفت و استدلال در مواجهه با جوانان داشت و این مهم جزو برنامه ها برای تشویق حضور نوجوانان و جوانان در فعالیت های مساجد است.

 

وی اظهار داشت: مدارا با جوانان از رسالت های اصلی متولیان مساجد برای جذب آنها به برنامه های فرهنگی و هنری است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: دشمنان اسلام و انقلاب برنامه تهاجم فرهنگی خود را در خالی کردن مساجد از نوجوانان و جوانان برنامه ریزی کرده اند اما کانون های مساجد این توطئه دشمنان را خنثی و برنامه های فرهنگی خود را با محوریت مساجد انجام خواهد داد.

 

کد خبر 1103500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha