نظام جمهوری اسلامی اجازه شیطنت به هیچ احدی نخواهد داد

وحیدی گفت: دشمنان نظام و رژیم صهیونیستی به دنبال تفرقه افکنی و خرابکاری هایی در منطقه و کشورهای همسایه هستند اما نظام جمهوری اسلامی اجازه شیطنت به هیچ احدی نخواهد داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « احمد وحیدی » در آیین تکریم و معارفه استاندار هرمزگان، ازهرمزگان به عنوان استانی بسیار مهم یاد کرد و افزود: اگر  از ابعاد مختلف این استان را نگاه کنیم هرمزگان استانی ویژه و یگانه است.

 

وی با اشاره به اینکه استانی که تنگه هرمز در آن قرار داد از نظر استراتژیک از مهمترین نقاط دنیا به شمار می آید، گفت: استانی با ظرفیت های عظیمی ترانزیت،  صنعتی،  تولیدی، با مردمی خونگرم و مهربان که مقصد بسیاری از مردم از سایر نقاط کشور است که مورد استقبال مردم مهربان هرمزگان قرار می گیرند.

 

وزیر کشور ادامه داد: زمانی که از اقتصاد دریا محور صحبت می شود قطعا هرمزگان استان کلیدی است و در استراتژی توسعه صنایع و تمدن دریایی و صنایع دریایی مانند کشتی سازی هرمزگان نقش کلیدی و استراتژیک ایفا می کند.

 

وی با بیان اینکه زمانی که در رابطه با بازرگانی صحبت شود نقش هرمزگان نقش پررنگ و کلیدی است، افزود: شرکت ها و بنگاه های دانش بنیان در این استان از ظرفیت های ویژه ای برخوردار هستند

 

وحیدی تصریح کرد: آیا با توجه به ظرفیت های فوق‌العاده استان روا است که دم از بیکاری و فقر در استان بزنیم. با این حجم از ثروت هرمزگان این آمار از بیکاری و فقر دور از انتظار  است.

 

وی با اذعان به اینکه اشکالی که در سیستم بوورواکسی ما وجود دارد این است که بسیار دولت محور شده است، اظهار کرد: اقتصاد و اداره دولت مردم محور است، اگر همه فعالیت ها را به تهران و مرکز محدود کنیم و محوریت بر این شهر باشد نمی توان راه به جایی برد.

 

وزیر کشور تاکید کرد: با توجه به ثروت هرمزگان نه تنها نباید این استان جز استان های محروم و کم تر توسعه یافته باشد بلکه این استان باید محل تزریق توسعه به سایر نقاط کشور باشد.

 

وی بیان کرد: کار آفرینی زمینه و لازمه پیشرفت استان است که البته دولت نیز باید در این راه در کنار بخش خصوصی باشد و لازم است که مردم،  نخبگان،  دانشگاهیان و...  را پای کار بیاوریم.

 

وحیدی با طرح این پرسش که چرا نباید زمانی که از بنادر مهم دنیا سخن به میان می آید، نام بندرعباس بدرخشد، تصریح کرد: قطعا همه ظرفیت و زمینه ها برای شکوفایی این بندر و هرمزگان وجود دارد.

 

وی با بیان اینکه از جناب دکتر دوستی می خواهیم به صورت جهشی و جهادی این ظرفیت های را به زمینه ظهور برسانند، افزود: پشنهاد پست های زیادی برای جباب دوستی بود و ایشان حتی یکی از کاندیداهای وزارت نفت بودند اما صلاح دانستیم با توجه به توانمندی و ظرفیت های ایشان، سکان استان مهمی مانند هرمزگان را بر عهده این نیروی انقلابی و جهادی بگذاریم.

 

وزیر کشور در پایان گفت: دشمنان نظام و رژیم صهیونیستی به دنبال تفرقه افکنی و خرابکاری هایی در منطقه و کشورهای همسایه هستند اما نظام جمهوری اسلامی اجازه شیطنت به هیچ احدی نخواهد داد.

 

 

 

کد خبر 1103761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha