«قصه های رفته از یاد» در روستای یزدل رونمایی شد

مسئول کانون فرهنگی صاحب الزمان روستای یزدل از رونمایی کتاب «قصه های رفته از یاد» در مسجد صاحب الزمان(عج) این روستا خبر داد.

امیر حسین میرزایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: طی آیینی در مسجد صاحب الزمان(عج) روستای یزدل از کتاب «قصه های رفته از یاد» اثر محمدعلی دهقانی یزدلی رونمایی شد.

 


مسئول کانون فرهنگی صاحب الزمان روستای یزدل افزود: در این کتاب، خاطرات مردم روستای یزدل از دوران انقلاب اسلامی بویژه روایت های رزمندگان این روستا در دوران دفاع مقدس بیان شده است.

 

میرزایی ادامه داد: کتاب « قصه های رفته از یاد» روایت خاطراتی از رزمندگان و شهدای دفاع مقدس است که در مکان های مختلف از دوستان و راویان رزمندگان ثبت شده است و گاهی یک راوی چندین خاطره را نقل می کند و نگارنده عنوان های خاطرات را بر اساس درون مایه یا رویداد برجسته خاطرات انتخاب کرده است.

 

مسئول کانون فرهنگی صاحب الزمان روستای یزدل خاطر نشان کرد: کتاب «قصه های رفته از یاد» در ۲۴۷ صفحه در قطع وزیری به نگارش درآمده و  از سوی انتشارات دارما، با شمارگان ۲۰۰ نسخه وارد بازار نشر شده است.

 

میرزایی ادامه داد: حفظ و انتقال و زنده نگه داشتن و دفاع از جان فشانی ها و دلاورمردی های که شهدا و جانبازان ما در آن مقطع زمانی انجام دادند و از اسلام و مرز و بوم دفاع کردند وظیفه حال حاضر ما است./

کد خبر 1104259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha