احتمال موج جدید کرونا در سایه عادی انگاری ها / ۱۰۳ بیمار جدید بستری شد

مهرابیان از احتمال موج جدید کرونا ویروس در سایه عادی انگاری ها خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۳ بیمار جدید کرونایی در گیلان بستری شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «فردین مهرابیان» امروز ( چهارشنبه، ۲۱ مهر ) در جمع خبرنگاران با اشاره به عادی انگاری و افزایش بستری بیماران کرونایی در گیلان اظهارداشت: متاسفانه در سایه عادی‌انگاری ها شاهد افزایش بیماران کرونایی در استان هستیم.
 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه در حال حاضر ۳۵۸ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۳ بیمار کرونایی در مراکز درمانی گیلان بستری شدند.‌

 

مهرابیان با بیان اینکه ۷۲ بیمار کرونایی در بخش آی سی یوی بیمارستان‌های گیلان بستری هستند تصریح کرد: ۹ بیمار بدحال هم امروز به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شدند.

 

وی  از احتمال شیوع موج بعدی کرونا در این استان اظهار نگرانی کرد و افزود: مردم علاوه بر واکسیناسیون باید رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک را در اولویت قرار دهند.

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ادامه اضافه کرد: رعایت دستورالعمل‌ها در استان ما به شدت پایین است و در صورتی که مردم مراعات نکنند باید منتظر موج جدید شیوع این ویروس مرگبار در گیلان باشیم.

 

مهرابیان خاطرنشان ساخت: برای پیشگیری از شروع مجدد موج کرونا باید علاوه بر واکسیناسیون از عادی انگاری پرهیز کرده و مسافرت‌های غیر ضروری را به زمان دیگری موکول کرد.

کد خبر 1104599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha