مجلس با همکاری دولت مسائل فرهنگی چهارمحال و بختیاری را رفع نمایند

حجت الاسلام نکونام به سفر دو روزه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به استان اشاره و گفت: در این سفر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با دغدغه های فرهنگی استان آشنا شدند که امیدواریم مشکلات فرهنگی استان را با همکاری دولت رفع نمایند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (جمعه 23 مهر) در خطبه‌ های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولان در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد، با تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسگری(علیه السلام)، گفت: این امام همام ایمان به خدا و خدمت به مردم را دو ویژگی بارز هر مؤمنی برشمرده اند و بر داشتن تقوا در میان مردم تأکید کرده اند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به نهم ربیع الاول و سالروز آغاز امامت امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) اشاره کرد و افزود: ما در دوران غیبت امام عصر با دو مسئله مهم آزمون و انتظار رو به رو هستیم.

 

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه همه افراد در دوران غیبت مورد امتحان الهی هستند که مبادا باور خود را از دست بدهند و ایمان آن ها سست شود، اظهار کرد: انتظار ظهور امام عصر نیز در بصیرت، جهاد، امید، استقامت و نشاط نهفته است و منتظران واقعی دارای این ویژگی ها هستند.

 

حجت الاسلام نکونام به سفر دو روزه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به استان اشاره و ادامه داد: در این سفر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با دغدغه های فرهنگی استان آشنا شدند که امیدواریم مشکلات فرهنگی استان را با همکاری دولت رفع نمایند.

 

خطیب جمعه شهرکرد با اشاره به هفته نیروی انتظامی، نیروهای ناجا را از نیروهای مسلح بالنده کشور برشمرد و تصریح کرد: نیروی انتظامی همواره در نگاه مردم یک نیروی خدمتگزار بوده است و این به دلیل رفتار قانون مدارانه آن هاست.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه نباید با حوادث و اتفاقات با غفلت برخورد کنیم، خاطرنشان کرد: اگر چشم و دل انسان بیدار باشد در هر حادثه ای رابطه آن با خالق را در می یابد و ایمانش فزونی پیدا می کند.

 

کد خبر 1105132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha