آمریکا مانع خشکاندن ریشه داعش است

حجت الاسلام کرامتی با اشاره به حوادث خونین افغانستان که با مسئولیت داعش صورت گرفته است، گفت: جبهه مقاومت حکومت داعش را نابود کرد اماآمریکا مانع از خشکاندن ریشه آن که خود ساخته، شده است و آنها را در کشورهایی مانند افغانستان، یمن ولیبی پراکنده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، حجت الاسلام محمد تقی کرامتی در خطبه های نماز جمعه این هفته گلپایگان با یاد آوری حادثه خونین بمب گذاری درنمازجمعه قندوز، گفت: حکومت داعش توسط جبهه مقاومت از بین رفت ولی آمریکایی‌ها اجازه ندادند که ریشه داعش خشک شود و آنها را در کشورهایی مانند افغانستان، یمن و لیبی پراکنده کردند تا امنیت را مخدوش کنند.
امام جمعه گلپايگان با بیان اینکه انتظار محکومیت حادثه توسط جامعه بین المللی می رود، تاکید کرد: طالبان به عنوان مسئول دولت افغانستان باید امنیت این کشور را تامین و تضمین کنند و مردم افغانستان هوشیار باشند که داعش نه شیعه و نه اهل سنت است بلکه دشمن مشترک آنها و دست ساز آمریکا با هدف رعب و وحشت و بدنام کردن اسلام در جوامع غیر اسلامی است.
وی با تشریح روی داد های انتخابات عراق، و دخالت های کشورهای مرتجع عربی در آن، بیان کرد: پیروز انتخابات جریاناتی اسلام گرا، تابع مرجعیت و آمریکا ستیز شدند و برای تشکیل دولت عراق باید با گروه های دیگر ائتلاف کنند و براساس قانون تشکیل دولت مستقل را ندارند که این جریان در نهایت به تقویت جبهه مقاومت در منطقه می انجامد.
حجت الاسلام کرامتی با اشاره به نزدیک شدن هفته وحدت، برلزوم اهمیت وحدت جامعه اسلامی توسط بزرگان مذاهب تاکید کرد و افزود: دشمنان اسلام تلاش بر اختلاف افکنی میان شیعه و اهل سنت دارند که قرآن مسلمانان را از اختلاف نهی کرده است زیرا این امر به شکل گیری امت واحد اسلامی با توجه به ریشه های فراوان کمک می کند./

کد خبر 1105139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha