فوت ۱۰ بیمار کرونا در فارس طی ۲۴ ساعت گذشته

همتی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ بیمار کرونا در استان جان باخته اند و فوتی های کرونا تاکنون در فارس ۶ هزار و ۸۲۶ نفر بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرسول همتی»، امروز (شنبه 24 مهر) با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در استان فارس در جمع خبرنگاران با تبریک سالروز آغاز امامت و ولایت حضرت ولی عصر (عج) گفت: انجام تست های تشخیصی کرونا در فارس نشان می دهد که آمار کرونا در استان به 462 هزار و 489 نفر رسیده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز افزود: در 24 ساعت گذشته 10 بیمار کرونا در استان جان باخته اند و فوتی های کرونا تاکنون در فارس 6 هزار و 826 نفر بوده است.

وی اضافه کرد: یک هزار و 837 بیمار مثبت قطعی و یا دارای علامت کرونا نیز در بیمارستان های استان بستری شده اند که 188 بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش های تحت مراقبت های ویژه درمانی هستند.

همتی اعلام کرد: تاکنون چهار میلیون و 450 هزار و 740 دوز واکسن کرونا در فارس تزریق شده است و با اجرای طرح هوشمند واکسیناسیون در آینده تنها افرادی مجاز به استفاده از خدمات اجتماعی خواهند بود که هر 2 دوز واکسن کرونای خود را دریافت کرده باشند و از مردم فارس دعوت می شود نسبت به دریافت کارت واکسیناسیون برای ارائه مراکز مختلف اقدام کنند.

وی اعلام کرد: در حال حاضر یک شهرستان از استان فارس در وضعیت قرمز، ۹ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۰ شهرستان در وضعیت زرد و ۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

کد خبر 1105412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha