برگزاری دوره های جدید آموزش مجازی مدرسه حفظ قرآن

خاکی از برگزاری دوره های جدید آموزش مجازی مدرسه حفظ قرآن فرهنگسرای قرآن ویژه دختران در فصل پاییز خبر داد.

«رحیم خاکی» در گفتگو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان  از برگزاری دوره های جدید آموزش مجازی مدرسه حفظ قرآن فرهنگسرای قرآن ویژه دختران در فصل پاییز خبر داد و گفت: همزمان با ایام میلاد رسول اکرم (ص) و در راستای برگزاری کلاس های آموزش مجازی قرآن کریم، کلاس های ترم جدید مدرسه حفظ قرآن ویژه دختران برگزار  می شود. رئیس فرهنگسرای قرآن افزود: در این کلاس ها حفظ جزء سی، حفظ جزء یک تا ششم آموزش داده می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: دوره حفظ قرآن توسط اساتید حافظ کل استاد مهری رحمانی کارشناس ارشد تفسیر و استاد کبری عزیز محمدی مدیریت می شود. خاکی ادامه داد: بیش از 100 شرکت کننده دختر از پایه پنجم تا یازدهم عضو این مدرسه هستند و از این آموزش ها بهره می گیرند.

 

رئیس فرهنگسرای قرآن از برگزاری دوره های حفظ قرآن در سامانه آموزشی قرآن لند خبر داد و گفت: این دوره آموزشی روزهای زوج از ساعت ۱۵ تا 19 برگزار می شود. وی تصریح کرد: علاقمندان برای تعیین سطح، ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن واحد آموزش فرهنگسرا  55142627 تماس گرفته و یا با مراجعه به سایت قرآن لندwww.quranland.net از این دوره ها استفاده کنند.

کد خبر 1105972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha